Період оскарження умов закупівлі - по 26-06-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 662 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 38 310,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 02125740 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Колеснік Лариса Петрівна |
| Телефон: | 380661525326 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157 |
| Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
2 |
Замовником-ЦЗО під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Учасник в складі тендерної пропозиції надав документи, що містять персональні дані інженерів з організації, експлуатації та ремонту (сервісних інженерів) - Селіверстова Євгена Олександровича, Савінова Ігоря Михайловича без згоди зазначених фізичних осіб на обробку персональних даних згідно вимог абз. 2 п.п. 8 п. 1 р. 3, Додатку 6 до тендерної документації; 2) Довідка Учасника про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника за № 2606/24-07 від 26.06.2024 р. містить персональні дані беніфіціарного власника Краутер Свен, однак Учасник не надав згоди даної фізичної особи на обробку її персональних даних або належного пояснення щодо не надання персональної згоди бенефіціарного власника Учасника в складі його пропозиції; 3) Учасник в складі тендерної пропозиції не надав довідки відповідно якої Учасник, у разі планування залучення до виконання робіт чи надання послуг субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, виявлені замовником-ЦЗО після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником-ЦЗО в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.