Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2024, 00:00
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 81 841,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 409,21 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ |
ЄДРПОУ: | 26252302 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Педан Анна Олександрівна |
Телефон: | 380442554960 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01009, Україна, Київська область,Київ, Банкова, 6-8 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Невідповідності в документах та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, а саме невідповідності у наданих Учасником документах та інформації, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) зазначена в п. 1 Розділу 1 Додатку 1. Згідно вимоги Тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: “1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір щодо надання послуг/виконання робіт подібних та визначених у технічній специфікації Додатку 2 тендерної документації. 1.2. копії/ю договору (договорів), зазначеного в довідці, в повному обсязі. 1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, та копія якого надана у повному обсязі. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.” Учасником надано для підтвердження відповідності, в складі тендерної пропозиції, документи “АНАЛОГ.ДОГОВОРИ.pdf”, яка містить Довідку від 25.06.2024р. № 25/06-2024/1 про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, копії договорі зазначених в довідці у повному обсязі та копії документів на підтвердження виконання договорів, зазначених у довідці. При розгляді документів Учасника виявлено невідповідності, а саме в наданій довідці довільної форми (“АНАЛОГ.ДОГОВОРИ.pdf”) міститься інформація про найменування предмету договорів, дана інформація зазначена в довідці не відповідає інформації, щодо предмету договорів, які зазначені в наданих для підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорах, а саме: - договір № 43/23-п від 6 липня 2023р. - договір № 27/220523 від 22.05.2023р. - договір №24/270324 від 27 березня 2024р. - договір №233 від 22 травня 2023р. Зважаючи на вищесказане, необхідно привести у відповідність документи та інформацію, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям таким, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), привести у відповідність до наданих аналогічних договорів (вказавши предмет договору згідно наданих договорів ) та надати для підтвердження відповідності документи та інформацію, а саме надати В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2) Невідповідності в документах та інформації відповідно п. 4 Розділу ІV Додатку 1- Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців), інші документи від Учасника. Згідно вимоги Тендерної документації (інші документи від Учасника), Учасник має надати в складі тендерної пропозиції : «- лист-погодження від кожної зазначеної в довідці субпідрядної організації/співвиконавця за підписом уповноваженої посадової особи субпідрядної організації/співвиконавця (з документальним підтвердженням її повноважень щодо підпису документів – наказом про призначення тощо) про готовність виконання робіт/надання послуг, які він буде виконувати/надавати у разі визначення учасника переможцем торгів, із зазначенням ідентифікатора та назви закупівлі, найменування та обсягу робіт/послуг, які будуть виконані субпідрядною організацією/співвиконавцем. (надається у разі залучення субпідрядника /співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)». При розгляді документів Учасника виявлено невідповідності, а саме: Учасником, надано Лист-погодження № 25/06.2024-1 від 25.06.2024р. (“довідки.pdf”) від зазначеного в довідці субпідрядного співвиконавця, наступного змісту: «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІННОВАЦІЙНИЙ ЦЕНТР НОВЕ ЖИТТЯ» , в особі директора Назиров Р. Ш. , якій є субпідрядної організації/співвиконавця готовий виконувати робіт/надання послуг, а саме (демонтаж та монтаж згідно ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ додатку 2), Номера у ProzorroUA-2024-06-19-011549-a (Метрологічна повірка манометрів, теплолічильників та лічильників води (код 50410000-2 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)), буде виконувати у разі визначення учасника переможцем торгів.» Зважаючи на вищесказане, необхідно привести у відповідність документи та інформацію, відповідно п. 4 Розділу ІV Додатку 1- Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців), інші документи від Учасника, а саме: доповнити вищезазначену довідку інформацією про найменування та обсягу робіт/послуг, які зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, та надати в новій редакції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.