Закупівлю оголошено - 19-06-2024, 16:31. Дата останніх змін - 11-09-2024, 10:55

«Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» за кодом ДК 021:2015 50110000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)

«Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» за кодом ДК 021:2015 50110000-9 (Послуги з ремонт... Державна закупівля - UA-2024-06-19-010744-a «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» за кодом ДК 021:2015 50110000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) від замовника Одеська філія ДП "АМПУ" від 6/19/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-06-19-010744-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-05-15-012374-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 19-06-2024, 16:31
по 05-07-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-06-2024, 16:31
по 08-07-2024, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 09-07-2024, 14:15
по 09-07-2024, 14:38

Період оскарження умов закупівлі - по 05-07-2024, 00:00

«Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» за кодом ДК 021:2015 50110000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1327650
1 327 650 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:13 276,50 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Одеська філія ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728457 Досьє YouControl
Контактна особа:Колесник Вікторія Володимирівна
Телефон:380487293544
E-mail:VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Місцезнаходження:
65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«Послуги з ремонту і технічног ...
1 327 650 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 09-07-2024, 14:15
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
50110000-9
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП ОБУХОВСЬКА ЮЛІАННА ЮРІЇВНА   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Введенка, Україна, 68230, Одеська обл., Саратський р-н, село Введенка(з), вул.Зарічна, будинок 15, 68230, Юліанна Обуховська
Остаточна пропозиція:
928 399 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 033 000 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-08-2024, 15:02
Період подачі оскарження:
по 01-09-2024, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-06-19-010744-a-c1
Номер договору:
3597-В-ОДФ-24
Дата підписання договору:
10-09-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 10-09-2024 по 31-12-2024
928 399 UAH
Ціна договору
928 399 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП ОБУХОВСЬКА ЮЛІАННА ЮРІЇВНА   Досьє YouControl
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Введенка, Україна, 68230, Одеська обл., Саратський р-н, село Введенка(з), вул.Зарічна, будинок 15, 68230, Юліанна Обуховська
Остаточна пропозиція:
928 399 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 033 000 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 13-08-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 02-08-24, 15:44:45
24

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1.Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 На вимоги пп.1.1 п.1 Додатка №1 до тендерної документації: «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: 1.1.1. учасником була надана довідка «Лист про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг» №4 від 05.07.2024 в якому зазначено працівника Шаров Роман Олександрович як слюсаря з ремонту колісних транспортних засобів 3 розряду, але по наданим документам було виявлено, що він має 4 розряд. 1.1.2. На вимоги пп.1.1 п.1, учасником у Листі про наявність працівників відповідної кваліфікації (лист №4 від 05.07.2024) зазначено досвід робіт працівників, який не відповідає дійсності, згідно інформації викладеної в наказах про прийняті працівників на роботу, які надав учасник. 1.1.3. На вимоги пп.1.1 п.1, учасником не надано ані копії трудової книжки, ані наказу про призначення, ані трудового договору на працівника Шарова Р.О. 1.1.4. На вимоги пп.1.1 п.1, учасником було надано документ «Наказ №2-1» від 01.02.2023р та «Наказ №1 К» від 15.09.2022р, де було зазначено прізвище керівника з помилкою. 1.2 На вимогу пп.1.2 п.1 Додатка №1 до тендерної документації: «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: 1.2.1. учасником була надана Довідка № 5 від 05.07.2024 де на вимогу замовника: «не менше 1-ої одиниці фарбувально-рихтувального комплексу з камерою для фарбування та сушіння автомобілів», учасником було надано фарбопульт для фарбування автомобілів (комплект), що – не є пристроєм, який вимагав замовник. 1.2.2. На вимогу пп.1.2 п.1, у Довідці № 5 від 05.07.2024 та договорі №1/2021 суборенди нежитлового приміщення, де зазначено підйомник-автомобільний «Launcher», відсутня інформація щодо моделі та його тоннажності, що не є підтвердженням вимог тендерної документації. 1.2.3. На вимогу пп.1.2 п.1, інформація у Довідці № 5 від 05.07.2024 та інформація у наданому учасником листі «Інвентаризаційна відомість №8» від 01.07.2024р не співпадає відповідно марки та моделі стенда для контролю та регулювання світла фар та обладнання для ремонту та заправки кондиціонерів. 1.2.4. На вимогу пп.1.2 п.1, учасником була надана Інвентаризаційна відомість №8 від 01.07.2024. Але, згідно ТД вимагалося надати копію оборотно - сальдової відомості, сформовану станом на місяць, в якому подається пропозиція учасника. 1.3 На вимогу пп.1.3 п.1 Додатка №1 до тендерної документації: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасником було надано Лист №7 від 05.07.2024р де відсутня інформація щодо номеру двох договорів. 1.3.1 На вимогу пп.1.3 п.1, учасником надані договори, для підтвердження досвіду робіт, до яких не надано копії документів передбачених умовами таких договорів, що підтверджує їх виконання, а саме – акти наданих послуг. 1.3.2 На вимогу пп.1.3 п.1, наданий учасником договір №25/05/1/23 від 25.05.2023 йде разом з Додатковою угодою №1 до Договору №2505/1/23 від 25.05.2023року, в якій була змінена специфікація робіт (зменшена кількість машин: з 4 на 3). Згідно чого, учасником не виконана вимога тендерної документації: Аналогічним(и) договором(договорами) за цією закупівлею буде вважатись договір (договори) щодо надання послуг(и) з ремонту та/або з ремонту та технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (в сукупності: легкових автомобілів - не менш 5-ти та вантажних автомобілів - не менш 5-ти). 1.4 На вимогу пп.3.1.1 п.3 Додатка №1 до тендерної документації: «Учасником надається довідка, складена у довільній формі, яка має містити наступні відомості про учасника», учасником надано документ «Відомість про Учасника» (лист від 05.07.2024 №10), в якому учасником не в повному обсязі вказано індивідуальний податковий номер – 344861352. Відповідно до Витягу №2904 з реєстру платників єдиного податку, що наданий у складі пропозиції учасника. 1.5 На виконання вимог пп.3.4 п.3 Додатка №1 до тендерної документації, учасником надано довідку про надання інформації про субпідрядника/співвиконавця (лист 05.07.2024 №2), в якій вказано субпідрядника – ТОВ «Автотехсервіс Юг» (код ЄДРПОУ 44199082), з наступним переліком видів робіт, які він буде виконувати: ремонт електропроводки автомобіля (що вказано двічі); ремонт електроприладів автомобіля; ремонт трансмісії автомобіля. Але, до відповідної Довідці учасником надано Договір субпідряду про надання послуг від 08.01.2024 №0801/1-2024, предметом якого є виконання послуг за кодом ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, а саме, виконувати роботи по легковим, вантажним, спецавтомобілям, надання послуг відбуватиметься з матеріалів Замовника ( ФОП Обуховська Ю.Ю). Тобто предметом такого договору не визначено які саме роботи буде виконувати субпідрядник ТОВ «Автотехсервіс Юг», що не відповідає інформації по видам робіт, що зазначені учасником у Довідці. 1.5.1 На виконання вимог пп.3.4 п.3, учасником не зазначено інформацію щодо місцезнаходження субпідрядника/співвиконавця. 1.5.2 На виконання вимог пп.3.4 п.3, учасником було надано Гарантійний лист вих.№05/07-1 від 05.07.2024, на який було накладено КЕП Обуховської Юліанни Юріївни, а не уповноваженої особи таких субпідрядників/співвиконавців, як того потребую вимога тендерна документація. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям: Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи на посаді (у роках), інформація чи є фахівець працівником учасника або субпідрядника/співвиконавця чи залучено на підставі цивільно-правового договору). У листі обов’язково зазначити про наявність працівників: 1. Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів (не менше третього розряду) – не менше трьох осіб. У якості документального підтвердження в складі пропозиції надаються посвідчення (або інший подібний документ), яке підтверджує розряд, виданий навчальним закладом. 2. Електрогазозварник - не менше однієї особи, не нижче 3-го розряду. У якості документального підтвердження в складі пропозиції надаються посвідчення (або інший подібний документ), яке підтверджує розряд, виданий навчальним закладом; 3. Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів (не менше четвертого розряду) – не менше однієї особи. У якості документального підтвердження в складі пропозиції надаються посвідчення (або інший подібний документ), яке підтверджує розряд, виданий навчальним закладом. 4. Майстер з діагностики та налагодження електронного устаткування автомобільних засобів - не менше однієї особи. У якості документального підтвердження в складі пропозиції надаються посвідчення (або інший подібний документ), виданий навчальним закладом; Додатково надати копії трудових книжок (Учасник має право надати тільки першу та останню сторінки, які містять підтвердження роботи або в обсязі достатньому для підтвердження досвіду роботи) або трудові угоди або накази про призначення або цивільно-правові угоди працівників, зазначених в довідці. У разі залучення для підтвердження своє відповідності цьому кваліфікаційному критерії потужностей субпідрядника/співвиконавця вищевикладені вимоги застосовуються до такого субпідрядника/співвиконавця. 2.2 Довідка за формою 1.1 за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази (перелік). СТО учасника повинно здійснювати усі без виключення види діагностики, технічного обслуговування, поточного ремонту автомобіля Замовника, для чого обов'язково в листі повинен зазначити інформацію про наявність наступного обладнання:  не менше 3-х одиниць підіймача автомобільного, вантажопідйомністю від 3,0 тон;  не менше 1-ої одиниці універсального діагностичного приладу (мультімарочний);  не менше 1-ої одиниці комп'ютерного стенду для регулювання кутів розвалу і сходження коліс 3D;  не менше 1-ої одиниці пристрою для заміни гальмівної рідини;  не менше 1-ої одиниці обладнання для ремонту та заправки кондиціонерів;  не менше 1-ої одиниці вакуумного пристрою для зливу та заміни олив;  не менше 1-ої одиниці люфту-детектору для перевірки люфтів ходової частини транспортних засобів;  не менше 1-ої одиниці тестеру підвіски для перевірки амортизаторів транспортних засобів;  не менше 1-ої одиниці тестеру бокового відведення для перевірки відведення від прямолінійного руху;  не менше 1-ої одиниці стенду для контролю та регулювання світла фар;  не менше 1-ої одиниці фарбувально-рихтувального комплексу з камерою для фарбування та сушіння автомобілів; не менше 1-ої одиниці оглядових ям та/або підйомників вантажопідйомністю не менше 10т. У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати копію оборотно - сальдової відомості, сформовану станом на місяць в якому подається пропозиція учасника, за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/послуг тощо), та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями (договори надання послуг, тощо із зазначенням обладнання співвиконавця, що буде залучено під час виконання робіт/послуг). 2.3 Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). 2.3.1 Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання аналогічних послуг за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявністьдосвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); 2.3.2 Копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) або, в разі якщо аналогічний договір укладався відповідно до законодавства у сфері закупівель, Звіт про виконання договору, який автоматично сформований електронною системою закупівель, з наявною в звіті інформацією щодо виконання договору. Аналогічним(и) договором(договорами) за цією закупівлею буде вважатись договір (договори) щодо надання послуг(и) з ремонту та/або з ремонту та технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (в сукупності: легкових автомобілів - не менш 5-ти та вантажних автомобілів - не менш 5-ти). Для підтвердження вищезазначеної інформації, Учасник може надати як один аналогічний договір так і декілька. 2.4 Учасником надається довідка, складена у довільній формі, яка має містити наступні відомості про учасника: а) реквізити (найменування, код ЄДРПОУ/ ІПН); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові) (для юридичних осіб); в) прізвище, ім’я, по батькові та посада особи (для юридичних осіб), уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі; г) прізвище, ім’я, по батькові та посада особи (для юридичних осіб), уповноваженої учасником на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. В даній довідці учасник може зазначити своє місцезнаходження та інформацію про контактні телефони. 2.5 У разі залучення спроможностей іншого(их) суб’єкту(ів) господарювання як субпідрядника/співвиконавця, Учасник в складі пропозиції надає загальну інформацію про залучення субпідрядника/співвиконавця в вигляді довідки в довільній формі (для зручності Учасника Замовником розроблено Зразок довідки (Додаток 2.2. до тендерної документації)). Довідка повинна містити: - повне найменування та місцезнаходження субпідрядника/співвиконавця; - код ЄДРПОУ/ІПН субпідрядника/співвиконавця; - орієнтовна складова у відсотковому значенні обсягу виконання робіт (надання послуг) субпідрядника/співвиконавця до ціни пропозиції торгів учасника процедури закупівлі; - інформацію про види робіт (послуг), які планується доручити субпідряднику/співвиконавцю та про наявність у субпідрядника/співвиконавця дозволу/декларації або ліцензії на виконання робіт (надання послуг), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачене законодавством України та які вимагаються умовами даної Тендерної документації. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Учасником надається інформація в довільній формі про відсутність у таких субпідрядників/співвиконавців підстав визначених пунктом 47 Особливостей за підписом уповноважених осіб таких субпідрядників/співвиконавців. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику, ФОП ОБУХОВСЬКА ЮЛІАННА ЮРІЇВНА, надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1 Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи на посаді (у роках), інформація чи є фахівець працівником учасника або субпідрядника/співвиконавця чи залучено на підставі цивільно-правового договору). У листі обов’язково зазначити про наявність працівників: 1. Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів (не менше третього розряду) – не менше трьох осіб. У якості документального підтвердження в складі пропозиції надаються посвідчення (або інший подібний документ), яке підтверджує розряд, виданий навчальним закладом. 2. Електрогазозварник - не менше однієї особи, не нижче 3-го розряду. У якості документального підтвердження в складі пропозиції надаються посвідчення (або інший подібний документ), яке підтверджує розряд, виданий навчальним закладом; 3. Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів (не менше четвертого розряду) – не менше однієї особи. У якості документального підтвердження в складі пропозиції надаються посвідчення (або інший подібний документ), яке підтверджує розряд, виданий навчальним закладом. 4. Майстер з діагностики та налагодження електронного устаткування автомобільних засобів - не менше однієї особи. У якості документального підтвердження в складі пропозиції надаються посвідчення (або інший подібний документ), виданий навчальним закладом; Додатково надати копії трудових книжок (Учасник має право надати тільки першу та останню сторінки, які містять підтвердження роботи або в обсязі достатньому для підтвердження досвіду роботи) або трудові угоди або накази про призначення або цивільно-правові угоди працівників, зазначених в довідці. У разі залучення для підтвердження своє відповідності цьому кваліфікаційному критерії потужностей субпідрядника/співвиконавця вищевикладені вимоги застосовуються до такого субпідрядника/співвиконавця. 3.2 Довідка за формою 1.1 за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази (перелік). СТО учасника повинно здійснювати усі без виключення види діагностики, технічного обслуговування, поточного ремонту автомобіля Замовника, для чого обов'язково в листі повинен зазначити інформацію про наявність наступного обладнання:  не менше 3-х одиниць підіймача автомобільного, вантажопідйомністю від 3,0 тон;  не менше 1-ої одиниці універсального діагностичного приладу (мультімарочний);  не менше 1-ої одиниці комп'ютерного стенду для регулювання кутів розвалу і сходження коліс 3D;  не менше 1-ої одиниці пристрою для заміни гальмівної рідини;  не менше 1-ої одиниці обладнання для ремонту та заправки кондиціонерів;  не менше 1-ої одиниці вакуумного пристрою для зливу та заміни олив;  не менше 1-ої одиниці люфту-детектору для перевірки люфтів ходової частини транспортних засобів;  не менше 1-ої одиниці тестеру підвіски для перевірки амортизаторів транспортних засобів;  не менше 1-ої одиниці тестеру бокового відведення для перевірки відведення від прямолінійного руху;  не менше 1-ої одиниці стенду для контролю та регулювання світла фар;  не менше 1-ої одиниці фарбувально-рихтувального комплексу з камерою для фарбування та сушіння автомобілів; не менше 1-ої одиниці оглядових ям та/або підйомників вантажопідйомністю не менше 10т. У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати копію оборотно - сальдової відомості, сформовану станом на місяць в якому подається пропозиція учасника, за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/послуг тощо), та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями (договори надання послуг, тощо із зазначенням обладнання співвиконавця, що буде залучено під час виконання робіт/послуг). 3.3 Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). 2.3.3 Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання аналогічних послуг за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявністьдосвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); 2.3.4 Копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) або, в разі якщо аналогічний договір укладався відповідно до законодавства у сфері закупівель, Звіт про виконання договору, який автоматично сформований електронною системою закупівель, з наявною в звіті інформацією щодо виконання договору. Аналогічним(и) договором(договорами) за цією закупівлею буде вважатись договір (договори) щодо надання послуг(и) з ремонту та/або з ремонту та технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (в сукупності: легкових автомобілів - не менш 5-ти та вантажних автомобілів - не менш 5-ти). Для підтвердження вищезазначеної інформації, Учасник може надати як один аналогічний договір так і декілька. 3.4 Виправити інформацію в листі «Відомість про учасника» згідно достовірної, чинної інформації про учасника. 3.5 Виправити інформацію згідно умов тендерної документації в Довідці «про надання інформації про субпідрядника/співвиконавця». 3.6 Накласти до Гарантійного листа від субпідрядника/співвиконавця КЕП уповноваженої особи субпідрядника/співвиконавця, як того вимагає тендерна документація.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 03-08-24, 15:44:45
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "АЛЬМА МАТЕР ФМ"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Одеса, 65110, Одеська обл., місто Одеса, Суворовський район, ВУЛИЦЯ БАЛКІВСЬКА, будинок 12, 65013, Мусиенко ДМИТРИЙ
Остаточна пропозиція:
724 999 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 049 484,95 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 29-07-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-07-24, 12:24:15
24

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1.Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 На виконання вимог пп.1.1 п.1 Додатка 1 до ТД: «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Учасником була надана довідка №8 від 06.07.2024 р., в якій: - У пункті 3,4,5 зазначена посада працівників «слюсар з ремонту автомобілів» - що не відповідає вимогам Тендерної документації: «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів». - У пунктів 7, відсутня інформація щодо ПІБ, досвіду роботи/інформацію про освіту працівника. - Учасником не зазначено кваліфікаційні розряди до робочих посад, крім того, слюсарів вказано у кількості 3-х осіб: Чернов Ю.І. – слюсар з ремонту автомобілів, Руснак В.В. – слюсар з ремонту автомобілів, Кащевський В.В. – слюсар з ремонту автомобілів, проте вимагається наявність щонайменше – 4-х осіб: «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів» (не менше третього розряду) – не менше трьох осіб, «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів» (не менше четвертого розряду) – не менше однієї особи. - Учасником не надано документів для перевірки наявності у працівників відповідної кваліфікації, досвіду та розряду для надання послуг: «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів (не менше третього розряду» , «Електрогазозварник - не менше однієї особи, не нижче 3-го розряду» , «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів (не менше четвертого розряду)» , «Майстер з діагностики та налагодження електронного устаткування автомобільних засобів» - Учасником не надано копії трудових книжок або трудових угод, або наказів про призначення, або цивільно-правових угод працівників: Кащевского В.В та Редченко В.В. - Учасником надано сканкопію трудової книжки на працівника Чернова Ю.І., яка частково заповнена російською мовою, чим не дотримано вимоги п.7 розділу І ТД. 1.2 На виконання вимог пп.1.2 п.1 Додатка 1 до ТД: «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: - Учасником була надана Довідка (ВИПИСКИ) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на СТО №9 від 06.07.2024р, але вона не відповідає формату, який було зазначено у Додатку 1.1 до Тендерної документації та частково заповнена російською мовою. - Учасником не надано копії оборотно-сальдової відомості, сформованої станом на місяць в якому подається пропозиція учасника. Яку, за вимогами Тендерної документації, додають до листа на підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази. - Також, у наданих документах відсутня інформація щодо моделі двостійкових електрогідравлічних підйомників SkyRack 220, тому визначити їх технічні характеристики не можливо, та відсутня інформація щодо наявності у Учасника: - не менше 1-ої одиниці тестеру підвіски для перевірки амортизаторів транспортних засобів; - не менше 1-ої одиниці тестеру бокового відведення для перевірки відведення від прямолінійного руху; - не менше 1-ої одиниці стенду для контролю та регулювання світла фар; - не менше 1-ої одиниці фарбувально-рихтувального комплексу з камерою для фарбування та сушіння автомобілів; - не менше 1-ої одиниці оглядових ям та/або підйомників вантажопідйомністю не менше 10т. 1.3 На виконання вимог пп.1.3 п.1 Додатка 1 до ТД: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: - Учасником був наданий Договір №33ПЗ-19 від 02.01.2018р., який містить тільки два автомобіля, що не відповідає вимогам Тендерної документації: «Аналогічним(и) договором(договорами) за цією закупівлею буде вважатись договір (договори) щодо надання послуг(и) з ремонту та/або з ремонту та технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (в сукупності: легкових автомобілів - не менш 5-ти та вантажних автомобілів - не менш 5-ти)». 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Згідно вимог пп.1.1 п.1 Додатка 1 до ТД: «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи на посаді (у роках), інформація чи є фахівець працівником учасника або субпідрядника/співвиконавця чи залучено на підставі цивільно-правового договору). У листі обов’язково зазначити про наявність працівників: 1. Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів (не менше третього розряду) – не менше трьох осіб. У якості документального підтвердження в складі пропозиції надаються посвідчення (або інший подібний документ), яке підтверджує розряд, виданий навчальним закладом. 2. Електрогазозварник - не менше однієї особи, не нижче 3-го розряду. У якості документального підтвердження в складі пропозиції надаються посвідчення (або інший подібний документ), яке підтверджує розряд, виданий навчальним закладом; 3. Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів (не менше четвертого розряду) – не менше однієї особи. У якості документального підтвердження в складі пропозиції надаються посвідчення (або інший подібний документ), яке підтверджує розряд, виданий навчальним закладом. 4. Майстер з діагностики та налагодження електронного устаткування автомобільних засобів - не менше однієї особи. У якості документального підтвердження в складі пропозиції надаються посвідчення (або інший подібний документ), виданий навчальним закладом; Додатково надати копії трудових книжок (Учасник має право надати тільки першу та останню сторінки, які містять підтвердження роботи або в обсязі достатньому для підтвердження досвіду роботи) або трудові угоди або накази про призначення або цивільно-правові угоди працівників, зазначених в довідці. У разі залучення для підтвердження своє відповідності цьому кваліфікаційному критерії потужностей субпідрядника/співвиконавця вищевикладені вимоги застосовуються до такого субпідрядника/співвиконавця. 2.2 Згідно вимог пп.1.2 п.1 Додатка 1 до ТД: «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: Довідка за формою 1.1 за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази (перелік) . СТО учасника повинно здійснювати усі без виключення види діагностики, технічного обслуговування, поточного ремонту автомобіля Замовника, для чого обов'язково в листі повинен зазначити інформацію про наявність наступного обладнання:  не менше 3-х одиниць підіймача автомобільного, вантажопідйомністю від 3,0 тон;  не менше 1-ої одиниці універсального діагностичного приладу (мультімарочний);  не менше 1-ої одиниці комп'ютерного стенду для регулювання кутів розвалу і сходження коліс 3D;  не менше 1-ої одиниці пристрою для заміни гальмівної рідини;  не менше 1-ої одиниці обладнання для ремонту та заправки кондиціонерів;  не менше 1-ої одиниці вакуумного пристрою для зливу та заміни олив;  не менше 1-ої одиниці люфту-детектору для перевірки люфтів ходової частини транспортних засобів;  не менше 1-ої одиниці тестеру підвіски для перевірки амортизаторів транспортних засобів;  не менше 1-ої одиниці тестеру бокового відведення для перевірки відведення від прямолінійного руху;  не менше 1-ої одиниці стенду для контролю та регулювання світла фар;  не менше 1-ої одиниці фарбувально-рихтувального комплексу з камерою для фарбування та сушіння автомобілів;  не менше 1-ої одиниці оглядових ям та/або підйомників вантажопідйомністю не менше 10т. У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати копію оборотно - сальдової відомості, сформовану станом на місяць в якому подається пропозиція учасника, за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/послуг тощо), та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями (договори надання послуг, тощо із зазначенням обладнання співвиконавця, що буде залучено під час виконання робіт/послуг). 2.3 Згідно вимог пп.1.3 п.1 Додатка 1 до ТД: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання аналогічних послуг за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявністьдосвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); Копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) або, в разі якщо аналогічний договір укладався відповідно до законодавства у сфері закупівель, Звіт про виконання договору, який автоматично сформований електронною системою закупівель, з наявною в звіті інформацією щодо виконання договору. Аналогічним(и) договором(договорами) за цією закупівлею буде вважатись договір (договори) щодо надання послуг(и) з ремонту та/або з ремонту та технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (в сукупності: легкових автомобілів - не менш 5-ти та вантажних автомобілів - не менш 5-ти). Для підтвердження вищезазначеної інформації, Учасник може надати як один аналогічний договір так і декілька. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику, ТОВ "АЛЬМА МАТЕР ФМ", надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1 Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи на посаді (у роках), інформація чи є фахівець працівником учасника або субпідрядника/співвиконавця чи залучено на підставі цивільно-правового договору). У листі обов’язково зазначити про наявність працівників: 1. Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів (не менше третього розряду) – не менше трьох осіб. У якості документального підтвердження в складі пропозиції надаються посвідчення (або інший подібний документ), яке підтверджує розряд, виданий навчальним закладом. 2. Електрогазозварник - не менше однієї особи, не нижче 3-го розряду. У якості документального підтвердження в складі пропозиції надаються посвідчення (або інший подібний документ), яке підтверджує розряд, виданий навчальним закладом; 3. Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів (не менше четвертого розряду) – не менше однієї особи. У якості документального підтвердження в складі пропозиції надаються посвідчення (або інший подібний документ), яке підтверджує розряд, виданий навчальним закладом. 4. Майстер з діагностики та налагодження електронного устаткування автомобільних засобів - не менше однієї особи. У якості документального підтвердження в складі пропозиції надаються посвідчення (або інший подібний документ), виданий навчальним закладом; Додатково надати копії трудових книжок (Учасник має право надати тільки першу та останню сторінки, які містять підтвердження роботи або в обсязі достатньому для підтвердження досвіду роботи) або трудові угоди або накази про призначення або цивільно-правові угоди працівників, зазначених в довідці. У разі залучення для підтвердження своє відповідності цьому кваліфікаційному критерії потужностей субпідрядника/співвиконавця вищевикладені вимоги застосовуються до такого субпідрядника/співвиконавця. 3.2 Довідку за формою 1.1 додатка до Тендерної документації з інформацією про наявність в учасника необхідного обладнання для надання послуг за предметом закупівлі та матеріально-технічної бази. 3.2.1 Копію оборотно - сальдової відомості, сформовану станом на місяць в якому подається пропозиція учасника, в якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази. 3.3 Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання аналогічних послуг за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявністьдосвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); Копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) або, в разі якщо аналогічний договір укладався відповідно до законодавства у сфері закупівель, Звіт про виконання договору, який автоматично сформований електронною системою закупівель, з наявною в звіті інформацією щодо виконання договору. Аналогічним(и) договором(договорами) за цією закупівлею буде вважатись договір (договори) щодо надання послуг(и) з ремонту та/або з ремонту та технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (в сукупності: легкових автомобілів - не менш 5-ти та вантажних автомобілів - не менш 5-ти).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-07-24, 12:24:15

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "АЛЬМА МАТЕР ФМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
724 999 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 049 484,95 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП ОБУХОВСЬКА ЮЛІАННА ЮРІЇВНА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
928 399 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 033 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічний Видалено19-06-2024, 16:31:04
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:03-07-2024, 16:14:32
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:03-07-2024, 16:14:32
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено19-06-2024, 16:31:10
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:03-07-2024, 16:14:38
          Електронні тендерні вимоги
          1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник юридична особа підтверджує, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-06-2024, 16:31:05
          Учасник фізична особа підтверджує, що
          2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-06-2024, 16:31:05
          2. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-06-2024, 16:31:05
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-06-2024, 16:31:05
          Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-06-2024, 16:31:05
          4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-06-2024, 16:31:05
          5. Порушення справ про банкрутство
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-06-2024, 16:31:05
          6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-06-2024, 16:31:05
          У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-06-2024, 16:31:05
          7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-06-2024, 16:31:05
          8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-06-2024, 16:31:05
          1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Мова тендерної пропозиції українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-06-2024, 16:31:05
          2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» за кодом ДК 021:2015 50110000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Замовник на підставі статті 27 Закону вимагає від переможця надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору - банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору – сума, еквівалентна 5 (п’ять) % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді електронної гарантії банківської установи у вказаному розмірі (далі – Гарантія). Гарантія має бути отримана в одному з системно важливих банків, визначених рішенням правління НБУ або у разі отримання Учасником Гарантії в іншому банку, ніж зазначено, така Гарантія авізується через банк замовника.
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-06-2024, 16:31:05
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ