Період оскарження умов закупівлі - по 23-06-2024, 00:00
Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції- українська.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 228 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 280,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 01992156 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Віра Вакаров |
| Телефон: | +380506408860 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вул. Капушанська, 22 |
0 |
Опис: Шановний учасник ФОП "КОНЯГА СЕРГІЙ ФЕДОРОВИЧ", повідомляю про невідповідність в інформації та докусентах, згідно опису: Опис: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з абзацом 2 пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Шановний Учасник! Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі пропозиції Учасника поданий документ: файл під назвою 18. Довідка про працівників.pdf» - Довідка про працівників від 25.06.2024р. вих. №18, у якому не міститься інформація про кваліфікацію працівника - виконавця послуг на підтвердження кваліфікаційним критеріям, а саме наявності працівників/працівника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучатися до надання послуг. 2. У складі пропозиції Учасника поданий документ: файл під назвою 10. Гарантійний лист про послуги.pdf» - Гарантійний лист про послуги від 25.06.2024р. вих. №10, з інформацією в неповному обсязі « 3. Учасник торгів буде надавати гарантійне обслуговування щодо замінених частин (запчастини і матеріали виконавця строком 12 (календарних) місяців», проте відсутня інформація відповідно до вимог Замовника, а саме: Гарантійний термін на надані послуги та на встановлені запасні частини з моменту введення в експлуатацію повинен складати 12 місяці Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. 1. Додаток 1. До тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: : Пункт 1 Кваліфікаційні критерії: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід** Підпункт 1.1. «Приклад: 1.1. Довідка про наявність працівників/працівника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучатися до надання послуг, за формою Таблиці 1.». 2. ДОДАТОК №2 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі -технічні вимоги до предмета закупівлі. 1 . ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі, встановлені замовником: : Пункт 1.7 «1.7. Гарантійний термін на надані послуги та на встановлені запасні частини з моменту введення в експлуатацію повинен складати 12 місяців. Учасник повинен надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції довільної форми. Перебіг гарантійного строку починається з дати підписання Замовником Акту виконання (надання) послуг (робіт)». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Привести у відповідність: Довідка про працівників від 25.06.2024р. вих. №18, згідно вимог Замовника та відповідно до умов додатку №1 до тендерної документації, шляхом завантаження уточненого або нового документу - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід./- зазначити кваліфікацію виконавця послуг. 2. Привести у відповідність відповідно до вимог Замовника: Документ «Гарантійний лист про послуги від 25.06.2024р. вих. №10, шляхом завантаження уточненого або нового документу, відповідно до вимоги Замовника: з інформацією у повному обсязі: відповідно до пункту 1.7. Розділу 1. Додатку 2 до тендерної документації.: Гарантійний термін на надані послуги та на встановлені запасні частини з моменту введення в експлуатацію повинен складати 12 місяців. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. З повагою уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель Віра Вакаров
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.