Період оскарження умов закупівлі - по 23-06-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 942 100,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 710,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України" |
| ЄДРПОУ: | 38831595 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Катерина Тимченко |
| Телефон: | +380442916109 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 02660, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А |
1 |
1) Перелік виявлених невідповідностей. - Наявність сертифікованого виробником сервісного центру на території України (надати оригінал або копію документу, що підтверджує повноваження сервісного центру), та/або наявність сертифікованих сервісних спеціалістів (інженерів), які будуть залучені до виконання умов договору (надати копії сертифікатів виданих виробником відповідного обладнання). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. - підпункту 5.1.4 пункту 5.1 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. - надати оригінал або копію документу, що підтверджує повноваження сервісного центру, та/або наявність сертифікованих сервісних спеціалістів (інженерів), які будуть залучені до виконання умов договору (надати копії сертифікатів виданих виробником відповідного обладнання).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.