Період оскарження умов закупівлі - по 18-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 40 231,97 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 201,16 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «АТОМЕНЕРГОМАШ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
ЄДРПОУ: | 26444970 Досьє YouControl |
Сайт: | http://aem.zp.ua |
Контактна особа: | Пінчук Світлана Анатоліївна |
Телефон: | 380442777915 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна, Київська область,Київ, |
2 |
Невідповідності виявлені в інформації та/або документах учасника: 1. У складі тендерної пропозиції Учасником надано Анкету, яка містить не повну інформацію, а саме: - у п. 5 розділа «Загальні відомості про компанію» не вказаний вебсайт; - у п.6 розділа «Загальні відомості про компанію» не зазначена інформація про основні види діяльності; - у п. 2 розділа «Документи» не зазначені копії документів, що підтверджують повноваження представника; - у п. 3 розділа «Документи» не надана і не зазначена Графічна структура власності компанії до UBO (починаючи з 5 %) із зазначенням частки (підписується директором компанії/контролером або іншою уповноваженою особою). 2. У складі тендерної пропозиції надано лист-погодження з умовами та вимогами Договору від 17.06.2024 р. № 41/10, в якому Учасником зазначено, що «… на п. 2.3 в такій редакції : «2.3 Замовник здійснює оплату наданих послуг шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30днів після підписання Акту наданих послуг»», що не відповідає умовам тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. пп 1.2 п. 1 розділу ІІІ ТД - Анкета згідно Додатка 8 до ТД за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання) у сканованому вигляді в форматі PDF або електронний документ з накладеним ЕП відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». 2. пп 1.2 п. 1 розділу ІІІ ТД - листом-погодженням довільної форми з умовами та вимогами до договору замовника згідно з Додатком 2 до ТД, за підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Усунути невідповідність та надати Анкету за формою Додатка 8 до ТД із заповненням відсутньої інформації. 2. Усунути невідповідність та надати лист-погодження довільної форми з умовами та вимогами до договору замовника згідно з Додатком 2 до ТД, за підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.