Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 19 300,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 96,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Київський національний університет технологій та дизайну |
ЄДРПОУ: | 02070890 Досьє YouControl |
Сайт: | http://knutd.com.ua |
Контактна особа: | Любов Шевченко |
Телефон: | +380671708177 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01011, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Мала Шияновська, буд. 2 |
0 |
Після розгляду тендерної пропозиції ПП «АКВА УКРАЇНА» (надалі - Учасник) встановлено, що тендерна пропозиція містить наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: - Учасником надано ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (без вих та дати), який містить формальні невідповідності згідно вимог оформлення/заповнення, відповідно вимог, визначених в положеннях підпункту 1.4.5.1. частини 1 розділу 3 тендерної документації Замовника; - Учасником не надано детальний Розрахунок вартості послуг з ремонту, технічного обслуговування із забезпечення повірки теплолічильника та лічильника холодної води (невідповідність вимог, визначених у абзаці другому пункту 2 розділу І Додатку 3 до тендерної документації Замовника); - Учасником надано ДОВІДКУ ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ (без вих та дати), яка містить формальні невідповідності в інформації (даних) згідно інших документів, наданих Учасником у складі своєї тендерної пропозиції (невідповідність вимогам підпункту 1.1. пункту 1 таблиці 5.1 Додатку 5 до тендерної документації Замовника); - Учасником надано копію документу, що підтверджує виконання аналогічного договору № 4703 від 14.06.2022р., поданого Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, який містить неточності в інформації/даних (невідповідність вимогам підпункту 3.1. пункту 3 таблиці 5.1 Додатку 5 до тендерної документації Замовника). З метою усунення вище зазначених невідповідностей, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електрону систему закупівель документи/інформацію з виправленими невідповідностями, зорема: ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ з виправленими невідповідностями відповідно вимог, визначених в положеннях підпункту 1.4.5.1. частини 1 розділу 3 тендерної документації; Розрахунок вартості послуг з ремонту, технічного обслуговування із забезпечення повірки теплолічильника та лічильника холодної води; копію документу, що підтверджує виконання аналогічного договору № 4703 від 14.06.2022р. та ДОВІДКУ ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ з виправленими невідповідностями в інформації (даних).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.