Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2024, 00:00
за кодом ДК 021-2015 - 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 500 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Чорноморська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728418 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Швець Олександр Вікторович |
| Телефон: | 380486875126 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2024-06-11-005455-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) (далі — Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОБЛТЕПЛО» встановлено наступні невідповідності: Учасником для підтвердження наявності в нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції надано Журнал протоколів перевірки знань з електробезпеки (Додаток 3 до п. 2.1.4. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів), який розпочато 23.03.2020р. Згідно даних, зазначених у журналі, дата наступної перевірки знань працівників, яких Учасник планує залучити до надання послуг, а саме: Муха С.І, Гуртовий А.А. та Шевчук М.А. - 30.11.2023р., 23.01.2024р. та 23.01.2024р. відповідно. Крім того, учасником надано протоколи засідання комісії з перевірки знань Правил пожежної безпеки в Україні (НАПБ А.01.001-2014) із вказаними працівниками від 23.03.2023р. Зазначене свідчить про неможливість надання послуг зазначеними працівниками. (відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації та пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації) Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (шляхом дозавантаження в електронну систему): документи які підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно вимог тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.