Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 390 810,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 954,05 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ |
ЄДРПОУ: | 41760289 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Катерина Колєсова |
Телефон: | +380443654098 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01011, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Панаса Мирного, буд. 28 |
1 |
У процесі розгляду тендерної пропозиції Товариства з додатковою відповідальністю «Гарант прінт сервіс» (далі – ТОВ «Гарант прінт сервіс» ) уповноваженою особою Державного бюро розслідувань було встановлено таку невідповідність. Підпунктом 6 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагалися: виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ про призначення (витяг з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. ТОВ «Гарант прінт сервіс» надало копії протоколу та наказу про призначення директора. Відповідно до підпункту 14 пункту 8.2.2. Статуту ТОВ «Гарант прінт сервіс» що до виключної компетенції Загальних зборів Товариства відноситься прийняття інших рішень, віднесених Законом до компетенції Загальних зборів Товариства. Зокрема, пунктом 2 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» визначено, що якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, рішення про надання згоди на вчинення правочину приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. ТОВ «Гарант прінт сервіс» не надано ні рішення учасників загальних зборів товариства щодо вчинення відповідних правочинів ні останню затверджену фінансову звітність. Пункт 40 Особливостей передбачає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Частина дев’ята статті 26 Закону передбачає можливість учаснику процедури закупівлі виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИЛА: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо надання ТОВ «Гарант прінт сервіс» наступних документів: - Рішення загальних зборів учасників стосовно надання повноважень директору Товариства щодо підпису договору про закупівлю, або останню річну фінансову звітність Товариства, що перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.