Період оскарження умов закупівлі - по 08-06-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АДМІНІСТРАЦІЯ СОБОРНОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44013254 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dniprorada.gov.ua |
| Контактна особа: | Наталія Красиловець |
| Телефон: | +380969891797 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49027, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пл.Шевченка, будинок 7 |
0 |
В розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації наявні вимоги: – документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника підтверджуються оригіналами чи завіреними копіями таких документів: протоколом або рішенням засновників/учасників та/або наказом про призначення, та/або довіреністю). – гарантійний лист про забезпечення вивозу будівельного сміття не пізніше 3-х днів після закінчення надання послуг; – діючий договір Учасника з контрагентом на вивіз/ приймання/ зберігання/знешкодження будівельного сміття (відходів) до 31.12.2024. У разі, якщо термін дії договору закінчується раніше, учасник надає гарантійний лист про своєчасне продовження терміну дії такого договору В Додатку 1 до тендерної документації наявні вимоги: – довідку у довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. Зазначена довідка повинна бути підписана уповноваженою посадовою особою учасника, завірена печаткою (при наявності) та містить інформацію про назву, марку, кількість, правові підстави використання (власне, оренда, лізінг тощо) інструментів, обладнання, транспортних засобів, що будуть залучені для надання послуг. На підтвердження викладеної в довідці інформації, у разі наявності орендованого обладнання, техніки або транспорту, додати до пропозиції копію/ї діючого/их договору/ів оренди (лізінгу, надання послуг та інш.) строк дії якого не менше строку надання послуг, при наявності власного транспортного засобу - копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. На підтвердження наявності власної техніки, обладнання, інструментів надати оригінали або завірені копії таких документів: балансову відомість за останній звітний період або інвентаризаційний опис необоротних активів. Обов’язкова наявність в довідці машин і механізмів, обладнання, інструментів, що зазначені у підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису. – довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завіреною печаткою (за наявності), що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання договору із зазначенням їх прізвищ та займаних посад. Обов’язкова наявність виконроба, На підтвердження інформації щодо працевлаштування до довідки додаються: копії наказів про призначення (витягів з наказів) або копії трудових книжок працівників (перша сторінка та сторінка з відміткою про прийом на посаду, зазначену в довідці) або копії трудових угод, або інші документи, які підтверджують факт працевлаштування на посади, зазначені в довідці, згідно із чинним законодавством України. Також необхідно надати лист-згоду кожного зазначеного у довідці працівника на обробку його персональних даних (листи-згоди датовані не раніше дати оголошення закупівлі). Необхідно надати відповідні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.