Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 450 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 250,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" |
ЄДРПОУ: | 45371501 Досьє YouControl |
Сайт: | https://grmu.com.ua |
Контактна особа: | Олександра Моклович |
Телефон: | +380679185980 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76010, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківський р-н місто Івано-Франківськ , вул.Ленкавського будинок 20 |
1 |
Розглянувши пропозицію на відповідність умовам визначеним в документації про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося документацією закупівлі, а саме: - відсутня довідка довільної форми, підписана уповноваженою особою Учасника та скріплена печаткою (у разі використання) з інформацією про те що, учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не відмовлявся від підписання договору про закупівлю (у тому числі через не укладення договору з боку учасника) більше двох разів із Замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасником додано акти виконаних робіт , а також листи відгуки , проте відсутні скановані копії договорів. - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Документ повинен бути не більше трьохмісячної давнини стосовно дати розкриття пропозицій учасників. Учасник надав витяг датований 10.03.2024 (розкриття пропозицій 12.06.2024.). Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.