Період оскарження умов закупівлі - по 07-06-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 240 627,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 203,14 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 01280527 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Світлана Компанієць |
Телефон: | +380639681130 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49102, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31 |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі встановлено таке порушення: обраний уповноваженою особою тип процедури закупівлі, а саме – відкриті торги, не відповідає наявним обставинам. Повний текст пояснення міститьсяу у протоколі №260 від 21.06.2024
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
02-07-2024, 00:00
Період оскарження:
з 21-06-2024, 13:30 по 02-07-2024, 00:00
Документи:
Шановний Учасник! Пунктом 3 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено наступну вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: «Довідка, згідно зі зразком, що наведений у Додатку 6 тендерної документації, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).» Ваша пропозиція містить документ «Відомості про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі» (файл «9(6)~1.PDF»), де у стовпчику 2 не вказано місцезнаходження замовника, для якого виконувався аналогічний договір. Вимагаємо надати довідку, згідно зі зразком, що наведений у Додатку 6 тендерної документації в повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.