Закупівлю оголошено - 29-05-2024, 16:31. Дата останніх змін - 02-07-2024, 10:18

Послуги з поточного ремонту котлів-цистерн

Послуги з поточного ремонту котлів-цистерн... Державна закупівля - UA-2024-05-29-010539-a Послуги з поточного ремонту котлів-цистерн від замовника Військова частина А4167 від 5/29/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-05-29-010539-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-05-29-012833-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-05-2024, 16:31
по 04-06-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-06-2024, 00:00
по 06-06-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 06-06-2024, 12:04
по 06-06-2024, 12:27

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1228348.8
1 228 348,80 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:12 283,49 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина А4167
ЄДРПОУ:08252600 Досьє YouControl
Контактна особа:Бутузов Олег Віталійович
Телефон:+380972460830
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна, Черкаська область,Сміла,
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з поточного ремонту котлів-цистерн

14
одиниця
Україна , Черкаська область , м. Сміла , . ,
по 30-06-2024


+ -
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-05-2024, 17:02:12
Видалено29-05-2024, 16:43:07
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-05-2024, 16:31:48
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-05-2024, 16:31:48
Експортовано:29-05-2024, 16:31:48
Експортовано:29-05-2024, 16:31:48
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-05-2024, 16:31:48
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
15
Мінімальний крок аукціону:
12 283,49 UAH
Початок аукціону:
06-06-2024, 12:04
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Компанія "ВТМ-Сервіс"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Олександр Образцов
Остаточна пропозиція:
1 100 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 190 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
18-06-2024, 16:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 17-06-24, 11:43:30
24

Під час розгляду пропозиції "ВТМ-Сервіс" до спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2024-05-29-010539-a колегіальний орган виявив наступні невідповідності пропозиції вимогам Оголошення: 1. В порушення вимог п. 12.1 Оголошення у договорах №29 від 14.09.2023 та №63 від 06.11.2023, наданих Учасником, виявлена невідповідність між предметом закупівлі згідно Додатку №2 до Договору та документом «Розрахунки №№1-4 Прямі витрати і загольновиробничі витрати..»: У додатку №2 до Договорів предмет закупівлі є «Поточний ремонт резервуару (котли-цистерни)», що відповідає вимогам Оголошення, коли у документі «Розрахунки №№1-4 Прямі витрати і загольновиробничі витрати..» вказаний «Поточний ремонт резервуарів РВСК-350 №4,5,6,7»; 2. В порушення вимог п. 12.2 Оголошення учасником не надані документи, які підтверджують право власності або користування (договір оренди (суборенди), закріплення на праві господарського відання, акти прийому-передачі тощо) на обладнання та матеріально-технічну базу, яка є у власності Учасника; 3. В порушення вимог п. 12.2 Оголошення учасником у документі «Наявність потужностей.pdf» не вказані усі матеріально-технічні засоби (інтсрументи), які потрібні для надання послуг згідно Додатку №3 до Оголошення. 4. В порушення вимог п. 13.1 Оголошення учасником наданий дозвіл №121.14.53 від 18.03.2014р на виконання верхолазних робіт, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту з перекриття або рабочого настилу, зварювальних та газополум’яних робіт, термін дії якого закінчився 18.03.2024 р. Водночас, учасником наданий Висновок експертизи №41617268-04-0025-00.00.27.23 щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки від ТОВ «Незалежна експертна організація «СТАНДАРТ», в котрій зазначено, що Учасником подано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці №2431 від 22.12.2020, згідно якої Учаснику дозволяється виконувати зварювальні та газополум’яні роботи. ВИРІШИЛИ: 1. Розглянувши документацію, подану учасником ТОВ "ВТМ-Сервіс" до спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2024-05-29-010539-a, члени органу дійшли висновку, що вона має невідповідності вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі послуг з поточного ремонту котлів-цистерн (Код ДК 021:2015 50514200-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування резервуарів). 2. Відповідно до вимог абзацу 6 пукнту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених ПКМУ від 11.11.2022 р. №1275 розмістити щодо пропозиції ТОВ "ВТМ-Сервіс" до спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2024-05-29-010539-a повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 3. Секретарю колегіального органу солдату О.БУТУЗОВУ – оприлюднити в електронній системі рішення про повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах. Надати учаснику наступні пропозиції щодо виправлення документів: 3.1. Завантажити аналогічні договори з вірними додатками до них; 3.2. Завантажити виправлену довідку про наявність матеріально-технічної бази з усіма інструментами/потужностями, які повинні бути застосовані під час надання послуг згідно додатку №3 до Оголошення; 3.3. Дозавантажити документи, які підтверджують право власності (документи про закріплення на праві господарського відання, акти прийому-передачі тощо) на обладнання та матеріально-технічну базу, яка є у власності Учасника, у т.ч. на те майно, що буде доданим згідно п.п. 3.2; 3.4. Завантажити декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці №2431 від 22.12.2020, згідно якої Учаснику дозволяється виконувати зварювальні та газополум’яні роботи.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 18-06-24, 11:43:30
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-05-29-010539-a-c1
Номер договору:
52
Дата підписання договору:
02-07-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 02-07-2024 по 01-12-2024
1 100 000,00 UAH
Ціна договору
916 666,67 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНИЙ ЦЕНТР НОВЕ ЖИТТЯ"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , [email protected]
Остаточна пропозиція:
900 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 130 010,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 10-06-24, 10:39:45
24

Під час розгляду пропозиції ТОВ "ІННОВАЦІЙНИЙ ЦЕНТР НОВЕ ЖИТТЯ" до спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2024-05-29-010539-a колегіальний орган виявив наступні невідповідності пропозиції вимогам Оголошення: 1. В порушення вимог п. 12.1 Оголошення учасником надані договори, які у розумінні Оголошення не є аналогічними, тому що предметом закупівлі ні одного з наданих договорів не є надання послуг та/або виконання робіт з ремонту та/або модернізації цистерн-котлів згідно Технічного завдання (Додаток 3); 2. В порушення вимог п. 12.1 Оголошення Учасник у Довідці щодо аналогічних договорів не вказав прізвища контактних осіб. 3. В порушення вимог п. 12.2 Оголошення учасником не надані документи, які підтверджують право власності або користування (договір оренди (суборенди), закріплення на праві господарського відання, акти прийому-передачі тощо) на обладнання та матеріально-технічну базу, яка є у власності Учасника; 4. В порушення вимог абз. 4 п. 12.3 Оголошення учасником не наданий погоджений проєкт договору про закупівлю (Додаток 1 Оголошення); 5. В порушення вимог п. 13.4 Оголошення в гарантійному листі у посиланні на Оголошення Учасник не вказав дату оприлюднення Оголошення. Відповідно до вимог абзацу 6 пукнту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених ПКМУ від 11.11.2022 р. №1275 розмістити щодо пропозиції ТОВ "ІННОВАЦІЙНИЙ ЦЕНТР НОВЕ ЖИТТЯ" до спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2024-05-29-010539-a повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Секретарю колегіального органу солдату О.БУТУЗОВУ – оприлюднити в електронній системі рішення про повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах. Надати учаснику наступні пропозиції щодо виправлення документів: 1. Дозавантажити аналогічні договори, предмет закупівлі яких є надання послуг та/або виконання робіт з ремонту та/або модернізації цистерн-котлів згідно додатку №3 Оголошення; 2. Завантажити виправлену довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх двох років, вказавши прізвища контактних осіб, та додати інформацію про договори згідно п.п. 3.1 цього Протоколу; 3. Дозавантажити документи, які підтверджують право власності (документи про закріплення на праві господарського відання, акти прийому-передачі тощо) на обладнання та матеріально-технічну базу, яка є у власності Учасника; 4. Дозавантажити погоджений проєкт договору про закупівлю (Додаток 1 Оголошення); 5. Завантажити виправлений гарантійний лист у довільній формі щодо надання послуг, які є предметом закупівлі – протягом 14 днів з дня укладання договору (у гарантійному листі необхідно зробити посилання на номер оголошення, відповідно до якого проводиться спрощена закупівля, та дату його оприлюднення).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 11-06-24, 10:39:45

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНИЙ ЦЕНТР НОВЕ ЖИТТЯ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
900 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 130 010,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Компанія "ВТМ-Сервіс"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 100 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 190 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ