Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 228 348,80 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 12 283,49 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Військова частина А4167 |
ЄДРПОУ: | 08252600 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бутузов Олег Віталійович |
Телефон: | +380972460830 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна, Черкаська область,Сміла, |
1 |
Під час розгляду пропозиції "ВТМ-Сервіс" до спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2024-05-29-010539-a колегіальний орган виявив наступні невідповідності пропозиції вимогам Оголошення: 1. В порушення вимог п. 12.1 Оголошення у договорах №29 від 14.09.2023 та №63 від 06.11.2023, наданих Учасником, виявлена невідповідність між предметом закупівлі згідно Додатку №2 до Договору та документом «Розрахунки №№1-4 Прямі витрати і загольновиробничі витрати..»: У додатку №2 до Договорів предмет закупівлі є «Поточний ремонт резервуару (котли-цистерни)», що відповідає вимогам Оголошення, коли у документі «Розрахунки №№1-4 Прямі витрати і загольновиробничі витрати..» вказаний «Поточний ремонт резервуарів РВСК-350 №4,5,6,7»; 2. В порушення вимог п. 12.2 Оголошення учасником не надані документи, які підтверджують право власності або користування (договір оренди (суборенди), закріплення на праві господарського відання, акти прийому-передачі тощо) на обладнання та матеріально-технічну базу, яка є у власності Учасника; 3. В порушення вимог п. 12.2 Оголошення учасником у документі «Наявність потужностей.pdf» не вказані усі матеріально-технічні засоби (інтсрументи), які потрібні для надання послуг згідно Додатку №3 до Оголошення. 4. В порушення вимог п. 13.1 Оголошення учасником наданий дозвіл №121.14.53 від 18.03.2014р на виконання верхолазних робіт, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту з перекриття або рабочого настилу, зварювальних та газополум’яних робіт, термін дії якого закінчився 18.03.2024 р. Водночас, учасником наданий Висновок експертизи №41617268-04-0025-00.00.27.23 щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки від ТОВ «Незалежна експертна організація «СТАНДАРТ», в котрій зазначено, що Учасником подано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці №2431 від 22.12.2020, згідно якої Учаснику дозволяється виконувати зварювальні та газополум’яні роботи. ВИРІШИЛИ: 1. Розглянувши документацію, подану учасником ТОВ "ВТМ-Сервіс" до спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2024-05-29-010539-a, члени органу дійшли висновку, що вона має невідповідності вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі послуг з поточного ремонту котлів-цистерн (Код ДК 021:2015 50514200-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування резервуарів). 2. Відповідно до вимог абзацу 6 пукнту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених ПКМУ від 11.11.2022 р. №1275 розмістити щодо пропозиції ТОВ "ВТМ-Сервіс" до спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2024-05-29-010539-a повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 3. Секретарю колегіального органу солдату О.БУТУЗОВУ – оприлюднити в електронній системі рішення про повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах. Надати учаснику наступні пропозиції щодо виправлення документів: 3.1. Завантажити аналогічні договори з вірними додатками до них; 3.2. Завантажити виправлену довідку про наявність матеріально-технічної бази з усіма інструментами/потужностями, які повинні бути застосовані під час надання послуг згідно додатку №3 до Оголошення; 3.3. Дозавантажити документи, які підтверджують право власності (документи про закріплення на праві господарського відання, акти прийому-передачі тощо) на обладнання та матеріально-технічну базу, яка є у власності Учасника, у т.ч. на те майно, що буде доданим згідно п.п. 3.2; 3.4. Завантажити декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці №2431 від 22.12.2020, згідно якої Учаснику дозволяється виконувати зварювальні та газополум’яні роботи.
Під час розгляду пропозиції ТОВ "ІННОВАЦІЙНИЙ ЦЕНТР НОВЕ ЖИТТЯ" до спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2024-05-29-010539-a колегіальний орган виявив наступні невідповідності пропозиції вимогам Оголошення: 1. В порушення вимог п. 12.1 Оголошення учасником надані договори, які у розумінні Оголошення не є аналогічними, тому що предметом закупівлі ні одного з наданих договорів не є надання послуг та/або виконання робіт з ремонту та/або модернізації цистерн-котлів згідно Технічного завдання (Додаток 3); 2. В порушення вимог п. 12.1 Оголошення Учасник у Довідці щодо аналогічних договорів не вказав прізвища контактних осіб. 3. В порушення вимог п. 12.2 Оголошення учасником не надані документи, які підтверджують право власності або користування (договір оренди (суборенди), закріплення на праві господарського відання, акти прийому-передачі тощо) на обладнання та матеріально-технічну базу, яка є у власності Учасника; 4. В порушення вимог абз. 4 п. 12.3 Оголошення учасником не наданий погоджений проєкт договору про закупівлю (Додаток 1 Оголошення); 5. В порушення вимог п. 13.4 Оголошення в гарантійному листі у посиланні на Оголошення Учасник не вказав дату оприлюднення Оголошення. Відповідно до вимог абзацу 6 пукнту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених ПКМУ від 11.11.2022 р. №1275 розмістити щодо пропозиції ТОВ "ІННОВАЦІЙНИЙ ЦЕНТР НОВЕ ЖИТТЯ" до спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2024-05-29-010539-a повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Секретарю колегіального органу солдату О.БУТУЗОВУ – оприлюднити в електронній системі рішення про повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах. Надати учаснику наступні пропозиції щодо виправлення документів: 1. Дозавантажити аналогічні договори, предмет закупівлі яких є надання послуг та/або виконання робіт з ремонту та/або модернізації цистерн-котлів згідно додатку №3 Оголошення; 2. Завантажити виправлену довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх двох років, вказавши прізвища контактних осіб, та додати інформацію про договори згідно п.п. 3.1 цього Протоколу; 3. Дозавантажити документи, які підтверджують право власності (документи про закріплення на праві господарського відання, акти прийому-передачі тощо) на обладнання та матеріально-технічну базу, яка є у власності Учасника; 4. Дозавантажити погоджений проєкт договору про закупівлю (Додаток 1 Оголошення); 5. Завантажити виправлений гарантійний лист у довільній формі щодо надання послуг, які є предметом закупівлі – протягом 14 днів з дня укладання договору (у гарантійному листі необхідно зробити посилання на номер оголошення, відповідно до якого проводиться спрощена закупівля, та дату його оприлюднення).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.