Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 246 463,50 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 36 397,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
Контактна особа: | Наталія Мова |
Телефон: | +380954081006 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
4 |
1.1 Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі своєї пропозиції не надано скан-копію функціональних обов’язків чи посадової інструкції або наказу Учасника про покладання на штатного працівника відповідальності за дотримання вимог з охорони праці при виконанні Договору, відповідно до вимоги п.1, розділу 1.1 Додатку № 1 до ТД. 1.2 Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності додаток №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам», п. 1 Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель, п.п 1 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід : Учасником надається: Мінімальні вимоги: - скановані копії функціональних обов’язків чи посадової інструкції або наказу Учасника про покладання на штатного працівника відповідальності за дотримання вимог з охорони праці при виконанні Договору; - скановану/і копію/ї посвідчень та/або протоколів з результатами перевірки знань з охорони праці, а саме електробезпеки щодо всіх осіб Учасника, які будуть залучені безпосередньо до виконання послуг; - скановану/і копію/ї посвідчень про проходження навчання та/або протоколів комісій щодо перевірки знань з охорони праці під час виконання робіт на висоті щодо всіх осіб Учасника, які будуть залучені безпосередньо до виконання послуг. 1.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Дозавантажити в систему PROZORRO: Скан-копію функціональних обов’язків чи посадової інструкції або наказу Учасника про покладання на штатного працівника відповідальності за дотримання вимог з охорони праці при виконанні Договору, відповідно до вимоги п.1, розділу 1.1 Додатку № 1 до ТД. 2.1 Перелік виявлених невідповідностей: Учасником завантажено «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» (далі - Опитувальник), наявність якого передбачена Додатком № 5 до тендерної документації, який не відповідає формі Додатку №5 ТД, відповідно до вимог п.1 Додатку 2.1 до ТД. 2.2 Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності п. 1 додатку №2.1 до тендерної документації «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Додаток 2.1 до тендерної документації: Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» (надається учасниками-юридичними особами). У разі некоректного заповнення або заповнення не в повному обсязі Опитувальника Контрагента - юридичної особи (для учасників-юридичних осіб) відповідно до Додатку №5 до тендерної документації, це не є підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників відповідно до п. 44 Особливостей. 2.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Дозавантажити в систему PROZORRO: «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» згідно форми Додатку № 5, відповідно до вимог п.1 Додатку 2.1 до ТД.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.