Період оскарження умов закупівлі - по 12-05-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 70,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЖИТОМИРСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ |
| ЄДРПОУ: | 00698207 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Володимир Данилюк |
| Телефон: | +380965024367 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 10007, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Коростишівська, буд. 54 |
2 |
Доброго дня. В складі Тендерної документації Ви не надали підтверджуючі документи про відповідну кваліфікацію працівників яких зазначили в «Довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід» , які вимагаються замовником згідно пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації зазначеній в електронній системі закупівель. Згідно пункту 3 підпункту 3.1 (форма 5) розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації, Ви у «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вказали «Робочі еталони», конкретизуйте, що розуміється під «Робочими еталонами» та які прилади до них відносяться з підтверджуючими документами до них. При поданні своєї тендерної пропозиції не було надано лист щодо дотримання вимог із захисту довкілля Згідно пункту 5 Загальних вимог Додатку 3 до Тендерної документації зазначеній в електронній системі закупівель Ваш Атестат про акредитацію Житомирської філії ДП «Вінницький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» який ви надали, дійсний до 09 червня 2024 року, відповідно до терміну надання послуг до 30 червня, чи зможете Ви надати новий чинний атестат про акредитацію? Відповідно до пункту 43 Особливостей просимо усунути невідповідності, та завантажити відповідні документи з урахуванням зауважень замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.