Період оскарження умов закупівлі - по 12-05-2024, 00:00
Послуги з ремонту лінійного обладнання МВРС для поточного ремонту МВРС
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 5 272 296,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 30 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 60 000,00 UAH |
| Замовник: | Філія "Приміська пасажирська компанія" акціонерного товариства "Українська залізниця" |
| ЄДРПОУ: | 45246390 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Главін Максим Юрійович |
| Телефон: | 380567933549 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Невідповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації, відповідно до п. 43 Особливостей, підлягає усуненню. На момент додаткового розгляду документів тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ ВІТЛЮС», замовником вже була оприлюднена вимога до учасника про усунення невідповідностей, але без зауважень стосовно мови двох наказів. Згідно абзацу 3 пункту 43 Особливостей «…Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.» Таким чином, замовник більше не має законної можливості звернутись до учасника ТОВ «ВКФ Вітлюс» з вимогою про усунення невідповідностей, а учасник позбавлений можливості виправити свою тендерну пропозицію
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
24-06-2024, 00:02
Період оскарження:
з 13-06-2024, 11:00 по 24-06-2024, 00:00
Документи:
ПОВІДОМЛЕННЯ ТОВ "ВКФ ВITЛЮС", код ЄДРПОУ 19428574 з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами) 1. Учасником не виконані вимоги п. 2.5. ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (Додаток 2 тендерної документації): «Документи (оригінал або копія), що підтверджують повноваження керівника/уповноваженої особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, договорів за проведеними торгами (виписка з протоколу/ наказ про призначення/ довіреність/ доручення або інший документ, що підтверджує повноваження особи на підписання документів)». Документи (оригінал або копія), що підтверджують повноваження керівника/уповноваженої особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису договорів за проведеними торгами (виписка з протоколу/ наказ про призначення/ довіреність/ доручення або інший документ, що підтверджує повноваження особи на підписання документів) не надано. 2. Учасником не в повному обсязі виконані вимоги п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, а саме: «…документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги"), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).» ТОВ "ВКФ ВITЛЮС" надано, серед інших, документи не у формі електронного документа, що не містять підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа Протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення надати інформацію щодо закупівлі – ДК 021:2015 -50220000-3 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» (Послуги з ремонту лінійного обладнання МВРС для поточного ремонту МВРС), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2024-05-02-010334-a, (номер процедури на електронному майданчику SmartTender.biz № 23977161), а саме: - надати Документи (оригінал або копія), що підтверджують повноваження керівника/уповноваженої особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису договорів за проведеними торгами (виписка з протоколу/ наказ про призначення/ довіреність/ доручення або інший документ, що підтверджує повноваження особи на підписання документів). З урахуванням положень Статуту підприємства – це відповідне рішення Загальних зборів учасника. - Виконати в повному обсязі вимоги п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. Уповноважена особа Максим ГЛАВІН
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.