Період оскарження умов закупівлі - по 06-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 400 082,43 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 42 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 42 000,00 UAH |
Замовник: | Верховний Суд |
ЄДРПОУ: | 41721784 Досьє YouControl |
Сайт: | http://supreme.court.gov.ua |
Контактна особа: | Артем Лашкарьов |
Телефон: | +380442530568 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01043, Україна, м. Київ,м.Київ, вул. Пилипа Орлика, 8 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» (далі - Учасник) на відповідність її вимогам, визначеним у тендерній документації, виявлено невідповідності в інформації та документах, подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі», крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), і в тендерній документації, та шляхом завантаження документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з переліком, наведеним у Додатку 2 до тендерної документації. Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей, інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством наведені у Додатку 2 тендерної документації. Учасник повинен надати документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) його відповідність кваліфікаційному(-им) критерію(-ям) згідно з Додатком 2 до тендерної документації. Додатком 2 до тендерної документації встановлено кваліфікаційні критерії (відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством) та вид інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. У складі тендерної пропозиції Учасником надано документ «Довідка з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка підтверджує наявність в учасника досвіду виконання договору (договорів) аналогічного (них) за предметом закупівлі» (далі – Довідка), який містить інформацію про укладені між замовниками та Учасником договори на відновлення та заправку картриджів: № 25 від 21.01.2020, № СІТ2501 від 25.01.2021, № ВМ648-22 від 20.10.2022, які не є аналогічними до предмета цієї закупівлі. Також Довідка містить інформацію про виконання договору № 23-В-ФДФ-20 від 22.04.2020, а Учасником надано копію такого договору, ціна якого становить 165 951,84 грн з ПДВ, та копії первинних документів, що не свідчать про належне виконання вказаного у довідці договору в повному обсязі, зокрема, але не у тому числі за інформацією розміщеною за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-06-001539-a, за якою встановлено, що сума оплати за договором № 23-В-ФДФ-20 від 22.04.2020 становить 37 385,16 грн (в тому числі ПДВ 6 230,86 грн). Тендерною документацією передбачено, що у разі ненадання учасником будь-якого документа відповідно до вимог тендерної документації, учасник повинен надати довідку в довільній формі з переліком таких документів та з обґрунтуванням підстав щодо ненадання таких документів або надає інший документ, якщо таке передбачено тендерною документацією. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня така інформація. Пунктом 43 Особливостей встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене та керуючись пунктом 43 Особливостей, Учаснику пропонується надати довідку у довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна підтверджувати наявність в Учасника досвіду виконання договору (договорів) аналогічного (них) за предметом закупівлі. Аналогічним договором є договір про закупівлю, аналогічний до предмета цієї закупівлі. До довідки надаються: 1) копія аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками; 2) копії первинних документів, що свідчать про належне виконання вказаного у довідці договору (договорів) у повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.