Період оскарження умов закупівлі - по 08-05-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 1 434 179,83 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 14 341,80 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 43 000,00 UAH |
Замовник: | Департамент патрульної поліції |
ЄДРПОУ: | 40108646 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Андрій Прокопенко |
Телефон: | +380676391456 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03048, Україна, м. Київ,м. Київ, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3 |
0 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЄВРОМОТОРС» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - Не надано гарантійний лист, який підтверджує наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази (власне, орендоване або інше право користування) відповідно до Додатку № 9 до Документації згідно з вимогами, що зазначені у Додатку № 3 до Документації, згідно з вимогами Додатку № 1 до цієї Документації; - Не надано гарантійний лист (у довільній формі) за підписом уповноваженої особи Учасника, щодо наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, відповідно до Додатку № 9 до Документації згідно з вимогами, що зазначені у Додатку № 3 до Документації у субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців), якого (-ких) Учасник планує залучати до надання послуг (у разі залучення субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців), гарантійний лист (у довільній формі) за підписом уповноваженої особи Учасника, щодо наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, відповідно до Додатку № 9 до Документації згідно з вимогами, що зазначені у Додатку № 3 до Документації у субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців), якого (-ких) Учасник планує залучати до надання послуг (у разі залучення субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців); - Не надано довідку (у довільній формі) з інформацією про субпідрядника/співвиконавця, відповідно до умов цієї Документації (у разі закупівлі робіт або послуг) з зазначенням повного найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг. Якщо Учасник не планує залучати до надання послуг субпідрядника/співвиконавця, то надається відповідний лист з такою інформацією. - Не надано гарантійний лист (за формою згідно з Додатком № 7 до Документації) за підписом уповноваженої особи Учасника, про відсутність підстав для відмови субпідряднику/співвиконавцю (субпідрядникам/співвиконавцям) в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей, якого (-ких) Учасник планує залучати до надання послуг (у разі залучення субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців)), згідно з вимогами Додатку № 1 до цієї Документації. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЄВРОМОТОРС» потрібно усунути невідповідності в електронній системі закупівель (дозавантажити документи до тендерної пропозиції) згідно вищезазначених недоліків, а саме: - Надати гарантійний лист, який підтверджує наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази (власне, орендоване або інше право користування) відповідно до Додатку № 9 до Документації згідно з вимогами, що зазначені у Додатку № 3 до Документації, згідно з вимогами Додатку № 1 до цієї Документації; - Надати гарантійний лист (у довільній формі) за підписом уповноваженої особи Учасника, щодо наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, відповідно до Додатку № 9 до Документації згідно з вимогами, що зазначені у Додатку № 3 до Документації у субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців), якого (-ких) Учасник планує залучати до надання послуг (у разі залучення субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців), гарантійний лист (у довільній формі) за підписом уповноваженої особи Учасника, щодо наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, відповідно до Додатку № 9 до Документації згідно з вимогами, що зазначені у Додатку № 3 до Документації у субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців), якого (-ких) Учасник планує залучати до надання послуг (у разі залучення субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців); - Надати довідку (у довільній формі) з інформацією про субпідрядника/співвиконавця, відповідно до умов цієї Документації (у разі закупівлі робіт або послуг) з зазначенням повного найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг. Якщо Учасник не планує залучати до надання послуг субпідрядника/співвиконавця, то надається відповідний лист з такою інформацією. - Надати гарантійний лист (за формою згідно з Додатком № 7 до Документації) за підписом уповноваженої особи Учасника, про відсутність підстав для відмови субпідряднику/співвиконавцю (субпідрядникам/співвиконавцям) в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей, якого (-ких) Учасник планує залучати до надання послуг (у разі залучення субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців)), згідно з вимогами Додатку № 1 до цієї Документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.