Період оскарження умов закупівлі - по 06-05-2024, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-05-01-005233-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24П_0172_ВО) ДК 021:2015 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту перетворювачів напруги пасажирських вагонів) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50220000-3 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 100 490,00 грн без ПДВ (сто тисяч чотириста дев’яносто гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09.05.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується. 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується. 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олександр ДУМА
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 100 490,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 004,90 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дума Олександр Юрійович |
| Телефон: | 380443097353 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Київ, Україна, Київська область,Київ, Київ |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 10.05.2024 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-05-01-010464-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ПП "КАРОФФ" Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень ч. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ПП "КАРОФФ", а саме: 1) На вимогу пп. 3.3 п. 3 Додатку 2 тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про аналогічні договори проте надана довідка не містить адреси контрагента по вказаним договорам. Також надано аналогічний договір вказаний в довідці без документів, що підтверджують виконання такого договору, а до наданого листа відгуку не надано відповідний договір. 2) В системі ціна пропозиції не відповідає вимогам п. 1 розділу ІІІ ТД оскільки зазначена з ПДВ враховуючи цінову пропозицію надану учасником. 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. пп. 3.3 п. 3 Додатку 2: «3.3.1. довідку, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням відповідної інформації: назва контрагента; номер та предмет договору; терміни виконання договору; адреса та контактні телефони контрагента. Довідка складається по наведеній або у довільній формі із зазначенням відповідної інформації: ДОВІДКА про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) ______________________ (найменування Учасника) підтверджує, що має досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) надання послуг, а саме: № п / п Назва контрагента Номер та предмет договору Терміни виконання договору Адреса та контактні телефони контрагента 3.3.2. Копію аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного). 3.3.3. Документи, що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). * Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з ремонту перетворювачів напруги та/або ремонту електричного, електронного устаткування та/або іншого електричного, електронного устаткування» п. 1 розділу ІІІ ТД: «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється в порядку, визначеному пунктами 41-43 Особливостей. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій у даній процедурі закупівлі є ціна. Питома вага критерію «ціна» – 100 %. В оголошенні про проведення закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ. Для створення рівного конкурентного середовища, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна якої є найнижчою. Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.» 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимоги виправити зазначені недоліки відповідно опису п. 5 даного повідомлення, в частині вимог п. 1 розділу ІІІ ТД виправити в системі недоліки або надати відповідні роз’яснення з даного приводу в разі неможливості коригувань. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Олександр ДУМА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.