Період оскарження умов закупівлі - по 05-05-2024, 00:00
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Апарат Ради національної безпеки і оборони України; вул. П. Болбочана, 8, м. Київ, 01601, Україна; 21656169; Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з відновлення і заправки картриджів та технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки (ДК 021:2015: 50310000-2 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»); 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце надання послуг: м. Київ, вул. Петра Болбочана, 8. Обсяг послуг: 2 послуги. Послуга з відновлення і заправки картриджів (кількість заправок 462, кількість відновлень 307). Послуга з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки (кількість 29). Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені в Додатку № 5 до тендерної документації. 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 320 216,67 грн (триста двадцять тисяч двісті шістнадцять гривень 67 копійок) без ПДВ; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 16.12.2024 року; 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 08.05.2024 року до 00 год. 00 хв. за київським часом; 7) умови оплати: Замовник здійснює оплату за надані Послуги на підставі рахунку (рахунків), надісланого Виконавцем на адресу Замовника, упродовж 14 (чотирнадцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Послуг, шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Виконавця, вказаному у цьому Договорі; 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, готуються українською мовою; 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається; 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично; 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 0,5 відсотків від очікуваної вартості закупівлі. 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 320 216,67 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 601,08 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Апарат Ради національної безпеки і оборони України |
ЄДРПОУ: | 21656169 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.rnbo.gov.ua |
Контактна особа: | Андрій Сологуб |
Телефон: | +380442550525 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, вул. Петра Болбочана, 8 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції учасника – Фізичної особи-підприємця Колоса Валерія Володимировича. Предмет закупівлі: Послуги з відновлення і заправки картриджів та технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки (ДК 021:2015: 50310000-2 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»). 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено наступне: «… Всі документи (матеріали та інформація), що складаються безпосередньо учасником, повинні бути оформлені на фірмовому (офіційному) бланку учасника (за наявності), та подаються у складі тендерної пропозиції, повинні містити найменування предмету закупівлі. …». 1.2. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено наступне: «… Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: … - заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку № 2 цієї тендерної документації; …». Згідно змісту примітки до форми «Тендерна пропозиція» Додатку № 2: «*Примітка: у разі, якщо учасник не зареєстрований платником податку на додану вартість або предмет закупівлі не оподатковується ставкою ПДВ, учасник зазначає в Тендерній пропозиції цю обставину з посиланням на відповідні положення податкового законодавства)». 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. У складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі наявні наступні документи: - Загальні відомості про учасника торгів (назва файлу «Відомості про учасника торгів»), який не містить найменування предмету закупівлі. У змісті цього документа навпроти рядка «Банківські реквізити» зазначено лише міжнародний номер банківського рахунку (IBAN), але не вказано повну назву банку, код банку (МФО, що використовується для ідентифікації банку), а також прізвище, ім’я та по батькові власника рахунку та індивідуальний податковий номер власника рахунку. - Довідка щодо підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю (назва файлу «Довідка щодо права підпису»), яка не містить найменування предмету закупівлі. - Довідка (назва файлу «Довідка1»), яка не містить найменування предмету закупівлі, а в її змісті зазначено неповну назву фізичної особи-підприємця - «Я, Фізична-особа підприємець інформую…», тобто пропущено прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи-підприємця. - Довідка (назва файлу «Довідка 2»), яка не містить найменування предмету закупівлі, а в її змісті зазначено неповну назву фізичної особи-підприємця - «Я, Фізична-особа підприємець інформую…», тобто пропущено прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи-підприємця. - Гарантійний лист (назва файлу «Гарантійний лист1»), який не містить найменування предмету закупівлі, а в його змісті зазначено неповну назву фізичної особи-підприємця - «Я, Фізична-особа підприємець інформую…», тобто пропущено прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи-підприємця. - Гарантійний лист (назва файлу «Гарантійний лист»), який не містить найменування предмету закупівлі. - Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору (назва файлу «Довідка про досвід»), яка не містить найменування предмету закупівлі. 2.2. У складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі наявний такий документ: Тендерна пропозиція (назва файлу «Тендерна пропозиція»), у змісті якої учасник не зазначив з посиланням на відповідні положення податкового законодавства ту обставину, що він не є платником податку на додану вартість або що предмет закупівлі не оподатковується ПДВ, у випадку, коли вартість послуги вказана без урахування ПДВ, як це зазначалося у примітці до Додатку 2 форми «Тендерна пропозиція». 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей учаснику процедури закупівлі необхідно надати у строк, визначений Особливостями, наступні документи та/або інформацію: 3.1. Загальні відомості про учасника торгів (назва файлу «Відомості про учасника торгів»), із зазначенням найменування предмету закупівлі. У змісті цього документа навпроти рядка «Банківські реквізити» вказати повну назву банку, код банку (МФО, що використовується для ідентифікації банку), а також прізвище, ім’я та по батькові власника рахунку та індивідуальний податковий номер власника рахунку. - Довідку щодо підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю (назва файлу «Довідка щодо права підпису»), в якій буде зазначено найменування предмету закупівлі. - Довідку (назва файлу «Довідка1»), в якій буде зазначено найменування предмету закупівлі, а також зазначено повну назву фізичної особи-підприємця відповідно до реєстраційних документів. - Довідку (назва файлу «Довідка 2»), в якій буде зазначено найменування предмету закупівлі, а також зазначено повну назву фізичної особи-підприємця відповідно до реєстраційних документів. - Гарантійний лист (назва файлу «Гарантійний лист1»), в якому буде зазначено найменування предмету закупівлі, а також зазначено повну назву фізичної особи-підприємця відповідно до реєстраційних документів. - Гарантійний лист (назва файлу «Гарантійний лист»), в якому буде зазначено найменування предмету закупівлі. - Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору (назва файлу «Довідка про досвід»), в якій буде зазначено найменування предмету закупівлі. 3.2. Тендерну пропозицію (назва файлу «Тендерна пропозиція») у змісті якої зазначити з посиланням на відповідні положення податкового законодавства той факт, що учасник не є платником податку на додану вартість або що предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню ПДВ, у випадку, коли вартість послуги вказана без урахування ПДВ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.