Період оскарження умов закупівлі - по 12-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 983 897,88 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 9 838,98 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» |
ЄДРПОУ: | 01125815 Досьє YouControl |
Сайт: | https://www.izmport.com.ua |
Контактна особа: | Скопінцев Юрій Юрійович |
Телефон: | 380951124373 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 68600, Україна, Одеська область,Ізмаїл, вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл |
5 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про досвід виконання аналогічного договору від 15.05.2024 № 602-26/30 в якій зазначено договір МД-1181 від 23.09.2023, а також акт № МА-4599 від 23.10.2023, що підтверджує виконання договору. На підтвердження відомостей про виконання договору надано акт № МА-4599 від 23.10.2023 з посиланням на договір МД-1481 від 22.09.2023 року. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 1 до ТД учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше одного) з аналогічним предметом закупівлі. Довідка має містити номер договору, дату укладення, назву контрагента (із зазначенням коду ЄДРПОУ/РНОКПП), короткий опис предмету закупівлі та відомості про виконання договору. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: У довідці про виконання аналогічних договорів привести у відповідність інформацію про договір та відомості про його виконання.
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Учасником у складі тендерної пропозиції надано Свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються в сфері законодавчо регульованої метрології, видане на ДП «ОДЕСАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ». Додатково надано довідку від 15.05.2024 № ЛТ 15/05-24-7 в якій зазначається, що для надання послуг повірки Учасником планується залучати у якості субпідрядника ДП Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації. Однак, договір між ТОВ ЛАБ-ТЕСТ» та ДП «ОДЕСАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» не надано. Крім того, у складі тендерної пропозиції не надано довідку про наявність у субпідрядника / співвиконавця працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (за формою, визначеною п. 3 Додатку 1 до ТД). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 1 до ТД учасник у складі пропозиції надає Довідка у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі. В довідці зазначається перелік та кількість механізмів, обладнання та інформація про їх володіння чи користування: на балансі підприємства або орендоване, або інше право користування (у разі відсутності власного обладнання та матеріально-технічної бази, та використання їх на договірних умовах вказується № і дата договору). До довідки надається: - належним чином завірена копія свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються в сфері законодавчо регульованої метрології відповідно до ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 № 1314-VII зі змінами), або Договір* про співпрацю з науково метрологічним центром/ метрологічним центром/ територіальним метрологічним центром/ повірочною лабораторією на повірку засобів вимірювальної техніки. * якщо Учасник планує для надання послуг залучити субпідрядника/співвиконавця, для підтвердження спроможності субпідрядника / співвиконавця надавати послуги додатково надається довідка про наявність у субпідрядника / співвиконавця працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (за формою, визначеною п. 3 цього додатку). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Належним чином завірену копію свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються в сфері законодавчо регульованої метрології відповідно до ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 № 1314-VII зі змінами), або Договір про співпрацю з науково метрологічним центром/ метрологічним центром/ територіальним метрологічним центром/ повірочною лабораторією на повірку засобів вимірювальної техніки. Якщо Учасник планує для надання послуг залучити субпідрядника/співвиконавця, для підтвердження спроможності субпідрядника / співвиконавця надавати послуги додатково надається довідка про наявність у субпідрядника / співвиконавця працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (за формою, визначеною п. 3 Додатку 1 до ТД).
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Розгляд та оцінка тендерної пропозиції відбулась відповідно до пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією (далі - ТД): 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Учасником надано довідку про досвід надання послуг від 15.05.2024 №17-05/1500 в якій не зазначено ЄДРПОУ контрагента. 1.2 Учасником не надано атестат про акредитацію на право проведення калібрування, виданий Учаснику відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17025 в чинній редакції, або Договір про співпрацю з лабораторією, що акредитована відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17025. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Відповідно до п. 1 Додатку 1 до ТД Учасник у складі пропозиції надає Довідку у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше одного) з аналогічним предметом закупівлі. Довідка має містити номер договору, дату укладення, назву контрагента (із зазначенням коду ЄДРПОУ/РНОКПП), короткий опис предмету закупівлі та відомості про виконання договору. 2.2 Відповідно до вимог п. 2 Додатку 1 до ТД учасник у складі пропозиції надає атестат про акредитацію на право проведення калібрування, виданий Учаснику відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17025 в чинній редакції, або Договір* про співпрацю з лабораторією, що акредитована відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17025. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Надати Довідку у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічного договору із зазначенням коду ЄДРПОУ/РНОКПП контрагента. 3.2 Надати атестат про акредитацію на право проведення калібрування, виданий Учаснику відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17025 в чинній редакції, або Договір* про співпрацю з лабораторією, що акредитована відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17025.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.