Період оскарження умов закупівлі - по 05-05-2024, 00:00
площа покриття, що підлягає поточному ремонту складає 6 400 м²
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 8 734 065,43 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 90 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління дорожнього господарства Одеської міської ради |
ЄДРПОУ: | 26506412 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Дєлієргієв Геннадій Георгійович |
Телефон: | +380963616027 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65078, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Генерала Петрова, 22 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
РІШЕННЯ ПРО ВІДМІНУ ЗАКУПІВЛІ № 26 уповноваженої особи, фахівця з публічних закупівель — Дєлієргієв Геннадій Георгійович—, відповідальний за організацію та проведення процедур закупівель Управління дорожнього господарства Одеської міської ради м. Одеса «05» червня 2024 року Дєлієргієв Геннадій Георгійович, уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель, відповідальний за організацію та проведення процедур закупівель Управління дорожнього господарства Одеської міської ради, відповідно п. 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та інших нормативних документів чинного законодавства у сфері публічних закупівель ВИРІШИВ: 1. Процедура відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг «Поточний ремонт проїжджої частини та тротуарів вулиць і доріг комунальної власності м. Одеси, згідно до переліку № 3/2024» ДК 021:2015 – 50230000 – 6 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги», площа покриття, що підлягає поточному ремонту складає 6 400 м² (Ідентифікатор закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-30-001351-a) – повинна бути відмінена на підставі п. 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та інших нормативних документів чинного законодавства у сфері публічних закупівель у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень: - під час закупівлі за непередбачуваними обставинами строк розгляду тендерної пропозиції, встановлений Особливостями та Законом перевищено. Так, для відкритих торгів діють такі строки: - тендерну пропозицію кожного учасника слід розглядати у строк, що не перевищує 5 робочих днів з дня, коли система визначила найбільш економічно вигідну пропозицію; - за потреби продовжити строк слід оприлюднити в ЕСЗ повідомлення і продовжити строк розгляду до 20 робочих днів. У зв’язку з тим, що замовник не оприлюднив повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції він порушує вимоги Закону та Особливостей. Відбір процедур із перевищеними строками автоматично моніторить ЕСЗ за автоматичними індикаторами ризиків, які визначені відповідно до наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Методики визначення автоматичних індикаторів ризиків, їх переліку та порядку застосування» від 28 жовтня 2020 року № 647, а саме: RISK-1-7 «Перевищення строку розгляду тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною». Індикатор спрацьовує, коли замовник перевищив більше ніж на 5 робочих днів строк розгляду тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною, та не оприлюднив повідомлення; RISK-1-7-1 «Перевищення продовженого строку розгляду тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною». Індикатор спрацьовує, коли замовник перевищив більше ніж на 20 робочих днів строк розгляду тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною. Питання здійснення закупівель перевіряються органами Державної аудиторської служби під час проведення інспектування та під час державного фінансового аудиту. Моніторинг процедури закупівлі полягає в аналізі дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель та може здійснюватися впродовж проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Для проведення Державної аудиторською службою моніторингу законодавством визначено цілий ряд підстав та ризик орієнтовний підхід є одним з них. Тож Держаудитслужба під час моніторингу закупівлі звертає особливу увагу на перевищення строків розгляду тендерної пропозиції; 2. Оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель. Уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель ______________ Г. Г. Дєлієргієв (підпис) м. п.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
16-06-2024, 00:00
Період оскарження:
з 05-06-2024, 11:50 по 16-06-2024, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.