Період оскарження умов закупівлі - по 04-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 128 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 640,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Санаторій "Одеса" Служби безпеки України |
ЄДРПОУ: | 20000025 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ssu.gov.ua |
Контактна особа: | Анатолій Борисович Кашубський |
Телефон: | +380487407544 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65067, Україна, Одеська область,м. Одеса, Французький бульвар, 52 |
1 |
1. Згідно абз.1,2,3,4,5 пп.1 (Таблиця) п.1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено наступні вимоги: Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Копія аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та первинних документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів) (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг тощо). Аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) має бути наданий з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями/додатковими угодами тощо). Первинні документи (документ), що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), мають бути подані в повному обсязі з відмітками про оплату. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти повністю виконаний договір, відповідно до умов якого здійснювалося постачання аналогічних предмету закупівлі послуг у період 2022-2023 р.р. Учасник ТОВ "ОБЛТЕПЛО" має надати копію аналогічного договору (договорів) з усіма додатками на виконання послуг у період 2022-2023рр., відповідно довідку в довільній формі на виконання вищезазначеного договору (договорів). Додатково звертаю Вашу увагу на те, що учасник має надати документи, що підтверджують виконання цього договору (договорів), а на цих документах має обов’язково міститись відмітка про оплату (відмітка може бути зроблена як бухгалтером і бути їм підписана так і директором підприємства та бути їм підписана, тощо). 2. Згідно ч. 2.2 абз. 3 пп.2 (Таблиця) п.1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено наступні вимоги: Для вказаних вище засобів вимірювальної техніки учасник має надати документи, що підтверджують проходження ними періодичної повірки та/або перевірки (свідоцтва, сертифікати, тощо). Такий документ має бути дійсним на день розкриття пропозицій. У разі, якщо термін проходження наступної повірки спливає до кінцевої дати надання Послуг, Учасник додатково має надати в складі документів пропозиції гарантійний лист про зобов’язання проходження наступної повірки на строк, що є необхідним для надання Послуг. Учасник ТОВ «ОБЛТЕПЛО» надав таку інформацію у складі своєї тендерної пропозиції (Довідка № ТД-302/2024 від 03.05.2024), але на деякі засоби вказана дата наступної повірки 24.04.2024 р. Учасник має надати оновлену інформацію щодо повірки засобів вимірювальної техніки
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.