Період оскарження умов закупівлі - по 04-05-2024, 00:00
Процедура відкритих торгів проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами. _Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). _Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. Електронний аукціон (у разі застосування) також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ. Якщо учасник-переможець процедури закупівлі являтиметься платником ПДВ, при укладанні договору про закупівлю ціна договору включатиме ПДВ відповідно до вимог чинного законодавства України. _Інша інформація зазначена у тендерній документації
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 187 500,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 937,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 40081195 Досьє YouControl |
Сайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Контактна особа: | Захарченко А. Л. |
Телефон: | 0322263997 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79007, Україна, Львівська область,Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «НВП ЕНЕРГЕТИК ПЛЮС» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю: ДК 021:2015 –50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт парового котла Е-4,0-1,4ГМ(Э)) _____ Відповідно до п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» /далі — Особливості/, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. N 471), зі змінами замовником вимагається усунути учасником невідповідності в інформації та/або документах, які подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: ____ 1. Перелік виявлених невідповідностей: Під час вивчення документів тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію, було встановлено, що тільки в одному договорі № 4600008236 про закупівлю послуг від 24.08.2023 мова ведеться про ремонт котла (котлів) (як це передбачається умовами тендерною документації), всі інші договори здебільшого стосуються проведення учасником обслуговування котлів. Проте до вказаного договору учасником не додано документа (документів), що підтверджує (підтверджують) фактичне виконання такого договору. ____ 2. Посилання на вимогу(вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників, установленим критеріям» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; 2) розділ І. «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям)» ДОДАТКУ 1 «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації. _____3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Додати до договору № 4600008236 про закупівлю послуг від 24.08.2023 документа (документів), що підтверджує (підтверджують) фактичне виконання такого договору. АБО - На підтвердження документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): надати інший аналогічний за предметом закупівлі договір та документ(и), що підтверджує (підтверджують) фактичне виконання такого договору/акт(и) наданих послуг (виконаних робіт) тощо/ _ або надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента про належне виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору. _ Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти ремонт котла (котлів). _ Звертаємо увагу, що аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Достатнім буде вважатися надання підтверджуючого(их) документа(ів) щодо одного договору у спосіб, встановлений у розділі І. ДОДАТКУ 1 тендерної документації. ___ Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.