Період оскарження умов закупівлі - по 30-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 43 295,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 216,48 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Національний науковий центр "Інститут метрології" |
ЄДРПОУ: | 02568325 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.metrology.kharkov.ua |
Контактна особа: | Александров Анатолій Марксович |
Телефон: | +380577049839 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61002, Україна, Харківська область,Харків, вул. Мироносицька, 42 |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника у процедурі закупівлі UA-2024-04-25-006006-a виявлено наступні невідповідності. Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п. 1.1.1. додатку Б тендерної документації Учасник мав надати: Довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (не менше одного) у формі таблиці. Учасником надана довідка з інформацією про аналогічні договори, але у 3 стовпці цієї таблиці (Предмет та сума договору) не зазначена сума договору. 2) Підпунктом 3.1.4 п. 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації (сторінка 8) визначено, якщо Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів з копіями документів (довідок, звітів, свідоцтв, сертифікатів, ліцензій, дозволів тощо), такі документи на паперовому носії перед скануванням мають бути завірені належним чином (із застосуванням штампу «згідно з оригіналом» або «копія вірна» та засвідчені підписом уповноваженої особи Учасника, скріпленої печаткою (за наявності) на кожному аркуші). Крім випадків, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням на кожний такий документ електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Учасником надані копії, засвідчені підписом уповноваженої особи Учасника, скріпленої печаткою, проте на усіх наданих копіях відсутній відповідний напис/штамп про засвідчення копії, що складається зі слів «згідно з оригіналом» або «копія вірна». 3) Відповідно до п.10 додатку Б тендерної документації Учасник мав надати: Гарантійний лист на погодження учасника з необхідними технічними, якісними та кількісними характеристиками предмету закупівлі, визначеними замовником у додатку Г до тендерної документації. Учасник надав гарантійний лист, але у п.1 наданого гарантійного листа в тексті замість Додатку Г вказаний Додаток 3. На виконання норми пункту 43 Особливостей Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник має їх виправити у такий спосіб: Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (не менше одного) у формі таблиці із зазначенням суми договору; 2) завантажити в електронну систему завірені належним чином надані ним копії (із застосуванням штампу «згідно з оригіналом» або «копія вірна» та засвідчені підписом уповноваженої особи Учасника, скріпленої печаткою (за наявності) на кожному аркуші. 3) приведений у відповідність гарантійний лист на погодження учасника з необхідними технічними, якісними та кількісними характеристиками предмету закупівлі, визначеними замовником у додатку Г до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.