Період оскарження умов закупівлі - по 30-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 581 770,26 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 45 817,70 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП "Харківські теплові мережі" |
ЄДРПОУ: | 31557119 Досьє YouControl |
Сайт: | http://hts.kharkov.ua |
Контактна особа: | Ірина Ключка |
Телефон: | +380577588535 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61037, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: - На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів у складі тендерної пропозиції була надана інформація про виконання аналогічного договору. Проте, всупереч вимогам пункту 1.1. Додатку №1 до Тендерної документації, який встановлює, що у інформаційній довідці про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) повинно бути зазначено: найменування та місцезнаходження контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ; прізвище, ім’я та по-батькові відповідальної особи; номер та дата договору; предмет договору, у наданому в складі тендерної пропозиції документі не зазначено місцезнаходження контрагента. На підставі наведеного, керуючись п. 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, для усунення виявлених замовником невідповідностей, що наведені вище, вам необхідно надати: 1. Інформаційну довідку про повне виконання аналогічного* (-их) договору(-ів) (не менше одного), в якій повинно бути зазначено: найменування та місцезнаходження контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ; прізвище, ім’я та по-батькові відповідальної особи; номер та дата договору; предмет договору. Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 4 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.