Період оскарження умов закупівлі - по 29-04-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 202 940,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 029,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 04052531 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.zhrkrog.gov.ua |
| Контактна особа: | Подакова Алла Василівна |
| Телефон: | 0984306938 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 50014, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2 |
0 |
Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Учасником надано договір №222/3 від 22.03.2024 р. про надання послуг з розміщення будівельних та промислових відходів, у сканованій копії якого відсутній Додаток 1 до цього договору. 2. Тендерна пропозиція учасника (№118 від 30 квітня 2024р.) містить математичні помилки, а саме: п. 1.3 – 20,0*906,55=18131,00 грн.; п. 1.5 – 25*385,43=9635,75 грн.; п. 1.6 – 25*1742,60=43565,00 грн.; п. 1.11 – 153*193,25= 29567,25 грн.; п. 1.12 – 153*193,25= 29567,25 грн.; п. 1.13 – 14,4*2840,58= 40904,35 грн.; Згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. 3. Учасником надано витяг з реєстру платників єдиного податку, інформація якого не відповідає інформації, зазначеній у реєстрі платників єдиного податку. Відповідно до наданого витягу «Витяг є чинним до внесення змін до Реєстру. Якщо до реєстру внесені зміни щодо відомостей, які зазначені у витягу, витяг втрачає чинність». Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. П.1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації. 2. П.1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації. 3. П.1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Договір №222/3 від 22.03.2024 р. про надання послуг з розміщення будівельних та промислових відходів у повному обсязі. 2. «Тендерна пропозиція», складена за формою Додатку 3 до тендерної документації, з загальною вартістю пропозиції 194829,24 грн. 3. Чинний витяг з реєстру платників єдиного податку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.