Період оскарження умов закупівлі - по 29-04-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 160 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 800,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України" |
| ЄДРПОУ: | 38831595 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Катерина Тимченко |
| Телефон: | +380442916109 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 02660, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А |
1 |
1) Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Учасником не надано документів на підтвердження вимоги «Послуги зазначені в технічніх вимогах до предмета закупівлі Учасник надає у сервісному центрі Учасника, на підтвердження чого необхідно надати довідку в довільній формі з зазначенням адреси місця надання послуг» 1.2. Учасником не надано документів на підтвердження вимоги «Транспортування картриджів та офісної техніки Замовника до свого сервісного центру Учасник здійснює власними засобами та без залучення посередників з будь-якої служби поштової та/або кур’єрської доставки. Всі транспортні витрати повинні бути включені до ціни пропозиції, про що надається довідка в довільній формі.» 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Абзац четвертий пункту 1. Додатку 2 тендерної документації. 2.2. Пункт 2. Додатку 2 тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Послуги зазначені в технічніх вимогах до предмета закупівлі Учасник надає у сервісному центрі Учасника, на підтвердження чого необхідно надати довідку в довільній формі з зазначенням адреси місця надання послуг. 3.2. Транспортування картриджів та офісної техніки Замовника до свого сервісного центру Учасник здійснює власними засобами та без залучення посередників з будь-якої служби поштової та/або кур’єрської доставки. Всі транспортні витрати повинні бути включені до ціни пропозиції, про що надається довідка в довільній формі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.