Період оскарження умов закупівлі - по 24-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 527 563,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 5 275,63 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 30327520 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Кривець |
Телефон: | +380523572616 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 28000, Україна, Кіровоградська область,м. Олександрія, вул. Бульварна, 25 |
7 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 16.05.2024р. м. Олександрія 1. Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 30327520. 3. Місцезнаходження замовника: Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Бульварна, будинок 25, 28000. 4. Конкретна назва предмета закупівлі: код ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Поточний ремонт асфальтобетонного покриття по просп. Соборному в м.Олександрія Кіровоградської області) 5. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-19-004608-a 6. Перелік виявлених невідповідностей: 6.1 В результаті застосування електронного аукціону Учасником Приватним підприємством «ДОРАЛЬЯНССЕРВІС» (далі – ПП «ДОРАЛЬЯНССЕРВІС») було понижено ціну своєї тендерної пропозиції. Згідно підпункту 6.2 пункту 6 розділу 3 тендерної документації щодо даної закупівлі ПП «ДОРАЛЬЯНССЕРВІС» не надано Замовнику пакет документів щодо договірної ціни, а саме: - договірна ціна за формою програмного комплексу; - пояснювальна записка до договірної ціни; - локальні кошториси; - розрахунок загальновиробничих витрат; - підсумкова відомість ресурсів; - дефектний акт приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалася за результатами проведеного аукціону. 7. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 7.1 Згідно підпункту 6.2 пункту 6 розділу 3 тендерної документації у разі застосування електронного аукціону Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами проведення електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною (якщо Учасник понижав ціну своєї пропозиції) на протязі 24 годин від дати та часу проведення електронного аукціону/відхилення попередньої найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції надає Замовнику пакет документів, щодо договірної ціни, а саме: - договірна ціна за формою програмного комплексу; - пояснювальна записка до договірної ціни; - локальні кошториси; - розрахунок загальновиробничих витрат; - підсумкова відомість ресурсів; - дефектний акт приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалася за результатами проведеного аукціону. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник ПП «ДОРАЛЬЯНССЕРВІС» повинен надати пакет документів щодо договірної ціни, а саме: - договірна ціна за формою програмного комплексу; - пояснювальна записка до договірної ціни; - локальні кошториси; - розрахунок загальновиробничих витрат; - підсумкова відомість ресурсів; - дефектний акт приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалася за результатами проведеного аукціону. Уповноважена особа Олена КРИВЕЦЬ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.