Період оскарження умов закупівлі - по 21-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 899 208,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 8 992,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державна податкова служба України |
ЄДРПОУ: | 43005393 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Буланий Павло Петрович |
Телефон: | +380444814869 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,Київ, Площа Львівська, 8 |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у складі своєї тендерної пропозиції ФОП Грималом Ігорем Валерійовичем надано довідку «Про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» (вих. № 012159/3.1 від 17.04.2024), де зазначені реквізити Договору (від 16.2.2022 № 13), які не відповідають реквізитам, вказаним у копії Договору, та копію Договору від 16.12.2022 № 13. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Додатки 2, 2.1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Оновлена довідка за формою згідно з Додатком 2.1 до тендерної документації, де мають бути вказані коректні реквізити аналогічного договору. Наголошуємо на тому, що ФОП Гримало Ігор Валерійович листом від 17.04.2024 вих. № 012159/4.3 гарантував безумовне дотримання всіх вимог тендерної документації (у тому числі технічних).
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції надано довідку з інформацією про учасника (без вих. № від 23.04.2024), у пункті 7 якої всупереч вимогам Додатка 1 до тендерної документації відсутні відомості про ПІБ посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Замість необхідної інформації зазначені банківські реквізити ТОВ «Інсіт». 1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Інсіт» надано довідку «Про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» (без вих. № від 23.04.2024), де зазначені реквізити Договору (від 10.02.2023 № ИОР-9/1/3-23-Д), які не відповідають реквізитам, вказаним у копії Договору, та копію Договору від 10.02.2023 № ИОР-9.1.3-23-Д-23 з актами здавання-приймання закінченої роботи (етапа) (далі – акт(и)), натомість виявлено розбіжності між ціною наданого Договору, яка складає 194 342,40 грн, та ціною згідно з актами, яка складає 174 081,60 грн. Також Додаток № 1 до аналогічного Договору не містить реквізитів цього Договору. Усі копії актів містять номери договору, які відрізняються від номеру Договору, зазначеного на наданій копії Договору, крім одного акта від 30.03.2023 № PR80904, де зазначено замість номера Договору номер рахунка-фактури, що не дає можливості ідентифікувати, до якого саме Договору належать акти. 1.3. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Інсіт» надано копії сертифікатів про те, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, але завантажені копії сертифікатів не відповідають вимогам, зазначеним у Додатку 4 до тендерної документації (крім ремонту і технічного обслуговування комп’ютерів і периферійного устаткування). Також на копіях сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 відсутні відмітки про проведення щорічного наглядового аудиту, що свідчить про недійсність цих сертифікатів. 1.4. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Інсіт» не надано довідку про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити в якості співвиконавця, або довідку про його незалучення. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Додатки 2, 2.1, 2.3, 4 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Оновлені (доповнені) довідки за формами згідно з Додатками 1 та 2.1 до тендерної документації. 3.2. Виправлені акти із посиланнями на актуальні (коректні) реквізити Договору. Оформлений належним чином Додаток № 1 до аналогічного Договору. З метою підтвердження виконання Договору в повному обсязі – копію додаткової угоди (угод) до Договору від 10.02.2023 № ИОР-9.1.3-23-Д-23 щодо зменшення суми Договору (у разі відсутності додаткової угоди (угод) – обґрунтування (документальне підтвердження) стосовно зменшення суми договору та, як наслідок, його виконання в повному обсязі). Також учасник має право надати копію нового аналогічного договору з усіма супутніми документами, що вимагаються тендерною документацією. 3.3. Дійсні сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, що повною мірою відповідають переліку вимог до них (згідно з пунктами 4,5 підрозділу «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, учасником у складі тендерної пропозиції надається:» Додатка 4 до тендерної документації). 3.4. Надати довідку про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити в якості співвиконавця, або довідку про його незалучення. Наголошуємо на тому, що ТОВ «Інсіт» листом від 23.04.2024 без вих. № гарантувало безумовне дотримання всіх вимог тендерної документації (у тому числі технічних).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.