Закупівлю оголошено - 16-04-2024, 11:53. Дата останніх змін - 01-05-2024, 15:47

Послуги поточного ремонту та технічного обслуговування спеціального обладнання для проведення військових тактичних та тактико-спеціальних навчань

Закупівля: UA-2024-04-16-005189-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-04-2024, 11:53
по 20-04-2024, 11:58
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-04-2024, 11:58
по 26-04-2024, 11:58
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275(зі змінами)

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:6 599 925,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:65 999,25 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина А4152
ЄДРПОУ:08404866 Досьє YouControl
Контактна особа:Тимчук Інна Володимирівна
Телефон:+380686473796
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна, Рівненська область,с Мала Любаша,
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний ремонт та технічне обслуговування Радіокерованих мішеневих установок РМУ-Л (модернізовані АМЛТ 48, УМУ-С-48,УМУ-С-127) -220 шт

1
послуга
00000 , Україна , Рівненська область , Відповідно оголошення , Відповідно оголошення ,
по 31-08-2024
50660000-9
Послуги з ремонту і технічного обслуговування військових електронних систем


Поточний ремонт та технічне обслуговування Радіокерованих мішеневих установок РМУ-В (модернізовані УТМ-48,УМУ-Т-127,УТМ-68) - 62 шт.

1
послуга
00000 , Україна , Рівненська область , Відповідно оголошення , Відповідно оголошення ,
по 31-08-2024
50660000-9
Послуги з ремонту і технічного обслуговування військових електронних систем


+ -
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:16-04-2024, 11:56:16
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:16-04-2024, 11:54:15
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:16-04-2024, 11:54:14
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Надання послуг
Опис:
Оплата фактично наданих Послуг за цим Договором здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Акту приймання-передачі наданих послуг (далі – Акт) повноважними представниками обох Сторін, (за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків). Бюджетні зобов’язання Замовника за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. В разі затримки бюджетного цільового фінансування та наявності заборгованості розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання відповідного бюджетного фінансування.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
10
Мінімальний крок аукціону:
65 999,25 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА­ЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЕТАЛОКО­НСТРУКЦІЯ»   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Житомирська область, місто Житомир, вул.Труда, будинок 20, 10020, Олександр Тичина
Остаточна пропозиція:
6 599 748,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
29-04-2024, 11:47

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 26-04-24, 17:20:22
24

Рішення уповноваженої особи від 26.04.2024 року №58 ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей щодо закупівлі: послуги поточного ремонту та технічного обслуговування спеціального обладнання для проведення військових тактичних та тактико-спеціальних навчань (ДК 021:2015: 50660000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування військових електронних систем) Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275(зі змінами) Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-16-005189-a 1. Перелік виявлених невідповідностей: відсутність гарантійних листів, а саме: - Учасник повинен гарантувати, що після проведення поточного ремонту та технічного обслуговування дане обладнання повинно забезпечувати сумісність, в системі керування, конструктивно з наявним обладнанням військової частини з метою уникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Учасник зобов’язаний письмово підтвердити обов’язок дотримання зазначеної за цим пунктом вимоги. - гарантійний лист, в якому Учасник гарантує Замовнику якісно надати послуги поточного ремонту та технічного обслуговування спеціального обладнання для проведення військових тактичних та тактико-спеціальних навчань, в строки, встановлені Замовником. У гарантійному листі також зазначається, що матеріали та вироби, від яких залежить якість надання послуг, відповідатимуть вимогам ДСТУ та інших нормативно-правових актів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: -Вимоги до кваліфікації учасників, розміщені в Додатку №2 до документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель Технічні вимоги та інші характеристики до предмета закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Учасник повинен гарантувати(гарантійний лист), що після проведення поточного ремонту та технічного обслуговування дане обладнання повинно забезпечувати сумісність, в системі керування, конструктивно з наявним обладнанням військової частини з метою уникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Учасник зобов’язаний письмово підтвердити обов’язок дотримання зазначеної за цим пунктом вимоги. - гарантійний лист, в якому Учасник гарантує Замовнику якісно надати послуги поточного ремонту та технічного обслуговування спеціального обладнання для проведення військових тактичних та тактико-спеціальних навчань, в строки, встановлені Замовником. У гарантійному листі також зазначається, що матеріали та вироби, від яких залежить якість надання послуг, відповідатимуть вимогам ДСТУ та інших нормативно-правових актів. Замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Уповноважена особа військової частини А4152 Інна Тимчук

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 27-04-24, 17:20:22
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-04-16-005189-a-c1
Номер договору:
51
Дата підписання договору:
30-04-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 30-04-2024 по 01-12-2024
6 599 748,00 UAH
Ціна договору
5 499 790,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА­ЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЕТАЛОКО­НСТРУКЦІЯ»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 599 748,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ