Період оскарження умов закупівлі - по 20-04-2024, 00:00
на період з 01.05.2024 до 31.12.2024 р.(закупівля здійснюється за власні кошти підприємства)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 6 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 30 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА |
ЄДРПОУ: | 31476318 Досьє YouControl |
Сайт: | https://www.ugkg-slavutich.org.ua |
Контактна особа: | Інна Ждановських |
Телефон: | +380735436021 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07101, Україна, Київська область,м. Славутич, вул.Військових будівельників, 8 |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно Додатка 1 до тендерної документації Учасник повинен заповнити Форму ‘ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ”: 1.1. Учасник надав заповнений Додаток 1 до тендерної документації (Форму ‘ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ”), але некоректно вказав строк надання послуг та виконання робіт, а саме “31.12.2024”. Згідно тендерної документації Замовника строк надання послуг та виконання робіт: з “01.05.2024 до 31.12.2024 року”. 2. Згідно Додатка 7 до тендерної документації Учасник повинен заповнити форму ЛИСТ-ЗГОДА: 2.1. Учасник надав Лист-згоду з проектом договору (Додаток 7 до тендерної документації) без дати. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями (24 години): 1. Заповнений належним чином Додаток 1 до тендерної документації (Форма ‘ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ”) з коректним строком надання послуг та виконання робіт, а саме “з 01.05.2024 до 31.12.2024 року ”, згідно вимог Замовника Додатка 1 до тендерної документації. 2. Заповнену належним чином ЛИСТ-ЗГОДУ (Додаток 7 до тендерної документації), а саме поставити дату на яку подавався документ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.