Період оскарження умов закупівлі - по 20-04-2024, 00:00
Під час дії воєнного стану в Україні, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами), з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами), керуючись положеннями Цивільного та Господарського кодексів України, а також Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (із змінами).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 35 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 175,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області" |
| ЄДРПОУ: | 08734598 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Пархоменко Алла |
| Телефон: | 380635759429 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 14029, Україна, Чернігівська область,Чернігів, проспект Миру, будинок 217 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Розділом 3 Додатка 2 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: 1) Пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: Довідка у довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) із зазначенням інформації про: реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), вартість виконаного договору та строки виконання, затверджену не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. Аналогічний договір відповідно до умов цієї тендерної документації є договір: Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автоматичного імуноферментного аналізатора LABLINE-090 (код за ЕЗС ДК 021:2015:50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання). До довідки Учасник має надати: - не менше однієї копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); - копію(ї) документу(ів) (платіжне доручення/акт(и) приймання-передачі/інші документи, що підтверджують факт надання послуг/виконання робіт, згідно аналогічного(их) договору(ів) замовнику та виконання аналогічного(их) договору(ів) у частині надання послуг/виконання робіт у повному обсязі), або - оригінал(и) відгуку(ів) про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовника(ів). Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), вартість виконаного договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі. 2) Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасника надано: • Довідку про виконання аналогічних договорів, ПРОТЕ НЕ ВКАЗАНО РЕКВІЗИТИ ДОГОВОРУ (НОМЕР, ДАТА) ТА СТРОКИ ВИКОНАННЯ. • Копії аналогічних договорів, зазначених у довідці, ПРОТЕ АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР ВІДПОВІДНО ДО УМОВ ЦІЄЇ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Є ДОГОВІР: Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автоматичного імуноферментного аналізатора LABLINE-090 (код за ЕЗС ДК 021:2015:50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання). 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Довідка у довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) із зазначенням інформації про: реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), вартість виконаного договору та строки виконання, затверджену не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. Аналогічний договір відповідно до умов цієї тендерної документації є договір: Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автоматичного імуноферментного аналізатора LABLINE-090 (код за ЕЗС ДК 021:2015:50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання). До довідки Учасник має надати: - не менше однієї копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); - копію(ї) документу(ів) (платіжне доручення/акт(и) приймання-передачі/інші документи, що підтверджують факт надання послуг/виконання робіт, згідно аналогічного(их) договору(ів) замовнику та виконання аналогічного(их) договору(ів) у частині надання послуг/виконання робіт у повному обсязі), або - оригінал(и) відгуку(ів) про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовника(ів). Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), вартість виконаного договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.