Період оскарження умов закупівлі - по 20-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ІВАНОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
ЄДРПОУ: | 04350487 Досьє YouControl |
Сайт: | https://ivanovecka-gromada.gov.ua/ |
Контактна особа: | Маріанна Головачко |
Телефон: | +380999412946 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 89622, Україна, Закарпатська область,Мукачівський р-н, с. Іванівці, вул. МИРУ, буд. 15 |
2 |
Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Шаленик А.І. було виявлено ряд невідповідностей, а саме: 1. В додатку 1 пункту 2 до тендерної документації «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»вимагалося надати трудові книжки або копії наказів про призначення на посаду, або договори цивільно-правового характеру. У складі пропозиції відсутні документи по працівнику Шаленик А.А. Також в даному додатку є неспівпадіння інформації по загальному стажу роботи працівника Шаленик А.А. Згідно протоколу перевірки правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, пожежної безпеки, технічної експлуатації електроустановок споживачів, наданого Учасником, стаж вказано 4 роки, а в довідці – 2 роки. Прошу завантажити інформацію, яка відповідає наявному досвіду роботи. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Надати підтверджуючі документи по працівнику Шаленик А.А. та інформацію про досвід роботи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.