Період оскарження умов закупівлі - по 17-04-2024, 00:00
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки – 619 послуг Заправка та відновлення картриджів - 593 послуг
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 627 710,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 6 277,10 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ |
ЄДРПОУ: | 37316378 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.vkksu.gov.ua |
Контактна особа: | Кулеш Ольга Олександрівна |
Телефон: | 380501886210 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03109, Україна, Київська область,Київ, Солом'янський район, вул. Генерала Шаповала, 9 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Бугайчук Василь Ігорович (ІПН 3201121155) (далі - учасник), поданої щодо відкритих торгів по закупівлі Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (далі – Закупівля), (ID закупівлі UA-2024-04-12-006549-a) встановлено наступне. 1. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації на підтвердження критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник надав довідку в довільній формі з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі (приміщення сервісного центру/наявність авто/наявність спеціального обладнання, тощо). Довідка містить інформацію про орендовані нежитлові приміщення, яка підтверджується сканованими копіями договорів оренди від 04.01.2024 року на 78,6 м2 для розміщення виробництва та складу та на 13,15 м2 для розміщення офісу, у яких відсутній підпис орендодавця Бугайчук Людмили Василівни. Для приведення у відповідність до чинного законодавства договорів оренди виникає необхідність у наданні права учаснику усунути дані невідповідності протягом 24 годин. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.