Закупівлю оголошено - 12-04-2024, 12:59. Дата останніх змін - 14-05-2024, 11:34

Послуги з ремонту і техобслуговування автонавантажувача

Закупівля: UA-2024-04-12-006232-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-09-21-002012-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-04-2024, 12:59
по 19-04-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-04-2024, 12:59
по 22-04-2024, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 19-04-2024, 00:00

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту і техобслуговування автонавантажувача за кодом ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: спеціально обладнана станція технічного обслуговування за місцем знаходження Виконавця. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 155 000,00 грн. без ПДВ / 186 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22.04.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку. (Зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту; - протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг. (Зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:155 000,00 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:775,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728549 Досьє YouControl
Сайт:http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Контактна особа:Волошанюк Наталія Романівна
Телефон:0487381786
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
65481, Україна, Одеська область,Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з ремонту і техобслуго ...
155 000,00 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Періодичне технічне обслуговування екскаватора - навантажувача та автонавантажувача

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
50114200-9
Послуги з технічного обслуговування вантажних автомобілів


Техобслуговування та ремонт вузлів та агрегатів автонавантажувача та екскаватора - навантажувача (додаткові послуги та операції, що входять до надання послуг)

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
50114000-7
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП ОБУХОВСЬКА ЮЛІАННА ЮРІЇВНА   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Введенка, Україна, 68230, Одеська обл., Саратський р-н, село Введенка(з), вул.Зарічна, будинок 15, 68230, Юліанна Обуховська
Остаточна пропозиція:
139 000,00 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
29-04-2024, 10:39
Період подачі оскарження:
по 05-05-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-04-24, 15:59:15
24

Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 24.04.2024 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 24.04.2024 № 174) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-04-12-006232-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту і техобслуговування автонавантажувача за кодом ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Фізична особа-підприємець Обуховська Юліанна Юріївна (ФОП Обуховська Ю. Ю.). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно п. п. 1.1.1 п. 1.1 ч. 1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі- ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати: - Довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням інформації про: найменування, обладнання/устаткування/ремонтної бази, кількість, технічний стан, адреса розташування обладнання/устаткування/ремонтної бази, у тому числі, але не виключно: а) станції технічного обслуговування транспортних засобів із зазначенням її місцезнаходження; б) 1 (один) або більше постів для технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів (автонавантажувача та екскаватора-навантажувача) з підйомником або ямою для даного типу транспортних засобів; в) 1 (один) або більше постів для ремонту електрообладнання транспортних засобів даного типу; г) сучасні діагностичне обладнання, комп’ютерне програмне забезпечення та спеціальний інструмент для забезпечення якісного надання послуг. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази (обладнання/устаткування/ремонтної бази, у тому числі, але не виключно: станції технічного обслуговування транспортних засобів з зазначенням її місцезнаходження; 1 (один) або більше постів для технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів (автонавантажувача та екскаватора – навантажувача) з підйомником або ямою для даного типу транспортних засобів; 1 (один) або більше постів для ремонту електрообладнання транспортних засобів даного типу; сучасне діагностичне обладнання, комп’ютерне програмне забезпечення та спеціальний інструмент для забезпечення якісного надання послуг), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору. 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо п. п. 1.1.1 п. 1.1 ч. 1 Розділу I Додатку 2 до ТД учасником процедури закупівлі ФОП Обуховська Ю. Ю. у складі його тендерної пропозиції було надано: - Довідку про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі від 18.04.2024 р. № 3 (далі-Довідка); - Інвентаризаційну відомість № 5 від 05.04.2024 р.; - Договір суборенди нежитлового приміщення № 1/2021 від 04.10.2021 р. (з Актами прийому – передачі нерухомого майна в оренду, Додатковою угоду № 1 від 03.10.2022 р., Додатковою угодою № 2 від 20.12.2022 р., Додатковою угодою № 3 від 03.04.2023 р., Додаткова угода № 4 від 01.02.2024 р.); - Договір № 1/06 від 01.06.2022 р. (з Актом прийому-передачі обладнання в оренду та Додаткову угоду № 1 від 01.02.2024 р.); - Договір № 1/2024 від 01.04.2024 р. (Акт прийому – передачі нерухомого майна в суборенду № 1 від 01.04.2024 р.). Не зазначена учасником процедури закупівлі ФОП Обуховська Ю.Ю. інформація про необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, власне/залучене обладнання/устаткування/ремонтну базу, що вказані у Довідці. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу п. п. 1.1.1 п. 1.1 ч. 1 Розділу I Додатку 2 до ТД надати: - або виправлену Довідку із зазначенням у ній інформації про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, - або інший документ на виконання вимог п. п. 1.1.1 п. 1.1 ч. 1 Розділу I Додатку 2 до ТД. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-04-24, 15:59:15
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-04-12-006232-a-a1
Номер договору:
68-В-ПВФ-24
Дата підписання договору:
14-05-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 14-05-2024 по 31-12-2024
139 000,00 UAH
Ціна договору
139 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП ОБУХОВСЬКА ЮЛІАННА ЮРІЇВНА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
139 000,00 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:12-04-2024, 12:59:16
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:12-04-2024, 12:59:08
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:12-04-2024, 12:59:08
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:12-04-2024, 12:59:08
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 12-04-2024, 12:59:08
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 12-04-2024, 12:59:08
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 12-04-2024, 12:59:08
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 12-04-2024, 12:59:08
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 12-04-2024, 12:59:08
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 12-04-2024, 12:59:08
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 12-04-2024, 12:59:08
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 12-04-2024, 12:59:08
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 12-04-2024, 12:59:08
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 12-04-2024, 12:59:08
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 12-04-2024, 12:59:08
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 12-04-2024, 12:59:08
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ