Період оскарження умов закупівлі - по 15-04-2024, 00:00
Замовник - Комунальне некомерційне підприємство «2-а міська поліклініка м. Львова», 79043, Україна, Львівська область, місто Львів, вул. Василя Симоненка, будинок 4. Код ЄДРПОУ - 20761149. Категорія замовника - підприємство зазначене у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". код ДК 021:2015:50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання. Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - українська (п. 7 тендерної документації)
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 35 610,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 356,10 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «2-а міська поліклініка м. Львова» |
| ЄДРПОУ: | 20761149 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Крок Тетяна |
| Телефон: | 380322630002 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79043, Україна, Львівська область,Львів, вул.Симоненка В., будинок 4. |
5 |
І. Згідно п. 10, р. «Інша інформація», тендерної документації: 1) у разі якщо надання послуг, що є предметом даної закупівлі, передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, учасник повинен: - в складі тендерної пропозиції надати довідку у довільній формі із зазначенням ID товару, назвою товару, назвою виробника (за якими можна перевірити наявність пропонованого учасником товару в переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації (Перелік) за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products.) та/або з посиланням на відповідний(і) пункт(и) переліку, який оприлюднюється на веб-порталі та офіційному веб-сайті Мінекономіки. 2) Пункт 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. В такому випадку учасник, замість документів передбачених підпунктом 1. цього пункту тендерної документації, в складі тендерної пропозиції надає: - лист-обгрунтування з посиланням на відповідні норми Угоди про державні закупівлі, або положення про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України; - сертифікат про походження товару з країни, з якою Україна уклала відповідний договір, або країни, що є учасником вказаної Угоди про державні закупівлі. 3. У разі якщо надання послуг, що є предметом даної закупівлі, НЕ передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, учасник повинен надати (замість документів передбачених в пп. 1 та 2 даного пункту (10) довідку в довільній формі про це. Проте учасник, у складі тендерної пропозиції, не надав (документ) документи передбачені пп. 1 або пп. 2 або пп. 3 п. 10, р. «Інша інформація», тендерної документації. Отже учаснику потрібно надати документ (документи) передбачені пп. 1 або пп. 2 або пп. 3 п. 10, р. «Інша інформація», тендерної документації. ІІ. Відповідно до п. 1. Додатку 1 до тендерної документації, учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в тому числі, наступними інформацією та документами: 1.1 Довідкою за підписом керівника учасника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції та з печаткою (за наявності) про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням, згідно наведеної форми. Аналогічним вважається договір щодо послуг з технічного обслуговування рентгенологічного обладнання, який був укладений та виконаний у період 2022-2024 років. 1.2 Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції, в тому числі, наступними документами: - сканкопією (-ями) підписаних Замовником всіх відповідних Актів приймання-передачі виконаних послуг/робіт, що відображають вартість наданих послуг (щодо всіх договорів зазначених в Довідці згідно п. 1.1 цього додатку), чим підтверджується сума виконання договору (-ів), що вказана (-і) Учасником в Довідці згідно п. 1.1 цього додатку. На виконання п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник, у складі тендерної пропозиції, надав ДОВІДКУ про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій, щодо договору за № 1 (а саме договір № 280 від 15.05.2023р.), замість того щоб зазначити “ПІП керівника/ уповноваженої особи”, учасник зазначив тільки ім’я та прізвище – “Ігор СТАСИК”. Отже, учаснику потрібно зазначити в повному обсязі інформацію: “ПІП керівника/ уповноваженої особи” в ДОВІДЦІ про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Що стосується договору за № 2 (а саме договір № 241 від 02.11.2020р.) – то він не може вважатись аналогічним, так як був укладений і виконаний у 2020р. (а не у період 2022-2024 років) та стосується поточного ремонту (а не технічного обслуговування) (також щодо договору № 241 від 02.11.2020р. не зазначено, у відповідній графі, терміни надання послуг). Крім того учасник не надав, на виконання абз. 4 п. 1.2 Додатку 1 до тендерної документації, сканкопію (-ї) підписаних Замовником всіх відповідних Актів приймання-передачі виконаних послуг/робіт, що відображають вартість наданих послуг (щодо всіх договорів зазначених в Довідці згідно п. 1.1 цього додатку), чим підтверджується сума виконання договору (-ів), що вказана (-і) Учасником в Довідці згідно п. 1.1 цього додатку (маються на увазі тільки аналогічний (аналогічні) договори). Отже, учаснику необхідно надати відповідний (-і) Акт (-и) приймання-передачі виконаних послуг/робіт, що відображають вартість наданих послуг. ІІІ. Згідно п.5 Додатку 5 до тендерної документації, учаснику необхідно надати Довідку довільної форми, за підписом уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, та з печаткою (за наявності), про підтвердження згоди з проектом договору (Додаток 3 до цієї тендерної документації). На виконання даної вимоги учасник надав сканкопію проекту договору (Додаток 3 до цієї тендерної документації) з підписом уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи та з печаткою (файл ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (2).pdf), а також Лист погодження істотні умови договору (файл - Лист погодження (2).pdf), згідно з яким: ТОВ РЕМА "ЕСКУЛАП" дає свою згоду у складі своєї тендерної пропозиції щодо погодження з істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах. Тому існує невідповідність в інформації та/або документах, а саме файлі ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (2).pdf і файлі - Лист погодження (2).pdf. щодо згоди з проектом договору (Додаток 3 до цієї тендерної документації) чи тільки з істотними (основними) умовами договору. Отже учаснику необхідно надати Довідку довільної форми, за підписом уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, та з печаткою (за наявності), про підтвердження згоди з проектом договору (Додаток 3 до цієї тендерної документації). IV. Відповідно до п. 6. Додатку 5 до тендерної документації, учаснику необхідно надати Сканкопію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ / сканкопію витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ). Якщо учасник не є платником ПДВ, він подає інформацію про це в довільній формі, за підписом уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, та з печаткою (за наявності). Проте учасник не надав, у складі тендерної пропозиції, Сканкопію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ / сканкопію витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або, якщо учасник не є платником ПДВ, інформацію про це в довільній формі, за підписом уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, та з печаткою (за наявності). Отже учаснику необхідно надати Сканкопію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ / сканкопію витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ). Якщо учасник не є платником ПДВ, він подає інформацію про це в довільній формі, за підписом уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, та з печаткою (за наявності).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.