Період оскарження умов закупівлі - по 15-04-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 286 433,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 432,17 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Київмедспецтранс |
| ЄДРПОУ: | 01993807 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Корчевний Валерій Анатолійович |
| Телефон: | +380442070403 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область,Київ, вул. Дегтярівська, 25 |
1 |
Уповноваженою особою було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ "КБС ГРУПП" (ДАЛІ - Учасник) на відповідність умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, в результаті чого було встановлено наступне. 1. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження, зокрема, документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям. Способи документального підтвердження відповідності таким критеріям визначені у розділі 1 Додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до п. 1.1 розділу 1 додатку 4 до тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати: «1.1. Довідка про виконання протягом 2020 – 2023 рр. одного чи двох аналогічних за предметом закупівлі договорів; аналогічним вважається договір щодо надання послуг з ремонту автоматичного портального комплексу для миття транспортних засобів типу Karcher». Відповідно до п. 1.2 розділу 1 додатку 4 до тендерної документації учасник повинен також надати: «1.2. Договір(-и), що вказаний(-і) у довідці, та акт(-и) виконаних робіт, у якому(-их) має бути посилання на дату та номер договору.». На виконання вимог п. 1.1 розділу 1 додатку 4 до тендерної документації Учасником в складі його тендерної пропозиції надано відповідну Довідку, згідно якої Учасник має досвід виконання двох аналогічних договорів: - №186К від 01 липня 2022 року, укладеного з Комунальною організацією «Київмедспецтранс» на закупівлю ДК 021:2015 послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (мийного обладнання), предметом якого є «Надання Виконавцем послуг з технічного обслуговування портальної мийки Avus C60» та - №225К від 08 серпня 2022 року, укладеного з Комунальною організацією «Київмедспецтранс» на закупівлю ДК 021:2015 - 42950000-0 - частини універсальних машин (мийного обладнання), предметом якого є «товар згідно спеціифікації». Зазначені договори не відповідають вимогам тендерної документації, оскільки не підтверджують досвід виконання Учасником саме договорів щодо надання послуг з ремонту автоматичного портального комплексу для миття транспортних засобів типу Karcher. Отже, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація про досвід виконання Учасником одного чи двох аналогічних договорів, а саме договорів щодо надання послуг з ремонту автоматичного портального комплексу для миття транспортних засобів типу Karcher. Таким чином, в тендерній пропозиції Учасника виявлено невідповідності вимогам тендерної документації. 2. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження, зокрема, документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям. Способи документального підтвердження відповідності таким критеріям визначені у розділі 1 Додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до п. 2.1 розділу 1 додатку 4 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати: «2.1. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, щодо наявності сервісного(-их) інженера(-ів), який(-і) пройшов(-ли) відповідне навчання.». Відповідно до п. 2.2 розділу 1 додатку 4 до тендерної документації учасник повинен також надати: «2.2. Документ про проходження зазначеним(-и) в довідці сервісним(-и) інженером(-ами) навчання по обслуговуванню даного обладнання.». На виконання вимог п. 2.1 розділу 1 додатку 4 до тендерної документації Учасником в складі його тендерної пропозиції надано відповідну Довідку, згідно якої Учасник має двох інженерів сервісного центру, на ім’я яких надано також сертифікати, викладені іноземною мовою. При цьому, відповідно до пункту 7 розділу І тендерної документації: «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції та не готуються безпосередньо учасником, у разі викладення їх іноземною мовою повинні бути перекладені українською мовою. У складі тендерної пропозиції учасник може надати документ, що викладений іноземною мовою та його переклад. Вірність перекладу має бути засвідчено кваліфікованим перекладачем». В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній переклад зазначених вище сертифікатів. Таким чином, в тендерній пропозиції Учасника виявлено невідповідності вимогам тендерної документації. 3. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження, зокрема, документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям. Способи документального підтвердження відповідності таким критеріям визначені у розділі 1 Додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до п. 3 розділу 1 додатку 4 до тендерної документації для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати: Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості щодо наявності обладнання і матеріально-технічної бази, в тому числі про наявність у учасника сервісного центру з ремонту обладнання «Karcher», та документ(-и), що підтверджує(-ють) наявність у учасника сервісного центру з ремонту обладнання «Karcher». На виконання вимог п. 3 розділу 1 додатку 4 до тендерної документації Учасником в складі його тендерної пропозиції надано відповідну Довідку, згідно якої Учасник має Сервісний центр з ремонту обладнання «Karcher» у місті Києві, який знаходиться за адресою: 03058, м. Київ, вул. Миколи Голего, 7А, та Договір оренди №9258 від 24 лютого 2023 року. Відповідно до пункту 2.1. зазначеного Договору «Орендар вступає у строкове платне користування Майном у день підписання акта приймання-передачі Майна». Відповідно до пункту 12.1. зазначеного Договору «…Строк оренди за цим договором починається з дати підписання акта приймання-передачі …». Відповідно до розділу «Додатки» зазначеного Договору «Додатки до цього Договору є його невід’ємною і складовою частиною. До цього Договору додається: акт приймання-передачі орендованого Майна від «____» ____________ 20__року.». В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній акт приймання-передачі орендованого Майна, що є додатком до зазначеного Договору та є його невід’ємною і складовою частиною. Відповідно до примітки до розділів 1 та 2 додатку 4 до тендерної документації: Всі документи, які вимагаються відповідно до даної документації, повинні бути надані в повному обсязі (з усіма невід’ємними частинами, передбаченими самим документом) та повинні бути чинними на кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Отже, у наданих Учасником документах встановлено невідповідність вимогам тендерної документації. 4. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження, зокрема, інших документів, передбачених відповідними розділами та додатками цієї тендерної документації. Відповідно до п. 2 розділу 2 додатку 4 до тендерної документації учасники повинні надати: «Установчий документ – статут, засновницький договір тощо, затверджений в останній чинній редакції». В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній статут, засновницький договір або інший установчий документ. Отже, уповноваженою особою встановлено невідповідність у наданих Учасником документах вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому, відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для усунення встановлених невідповідностей Учаснику необхідно: 1. відповідно до вимог пунктів 1.1 та 1.2 розділу 1 додатку 4 до тендерної документації надати Довідку про виконання протягом 2020 – 2023 рр. одного чи двох аналогічних за предметом закупівлі договорів, а саме договорів щодо надання послуг з ремонту автоматичного портального комплексу для миття транспортних засобів типу Karcher та договір(-и), що вказаний(-і) у довідці, та акт(-и) виконаних робіт, у якому(-их) має бути посилання на дату та номер договору; 2. відповідно до вимог пункту 7 розділу І тендерної документації надати переклад сертифікатів про проходження навчання сервісними інженерами Учасника; 3. відповідно до вимог тендерної документації надати акт приймання-передачі орендованого Майна, що є додатком до Договору оренди №9258 від 24 лютого 2023 року та є його невід’ємною і складовою частиною; 4. відповідно до вимог пункту 2 розділу 2 додатку 4 до тендерної документації надати статут, засновницький договір або інший установчий документ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.