Закупівлю оголошено - 05-04-2024, 18:00. Дата останніх змін - 02-05-2024, 00:04

Код ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113100-1: Послуги з ремонту автобусів; Послуги з технічного обслуговування автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113200-2: Послуги з технічного обслуговування автобусів)

Закупівля: UA-2024-04-05-011370-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-04-05-012814-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 05-04-2024, 18:00
по 10-04-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-04-2024, 18:00
по 13-04-2024, 01:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 10-04-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:24 736 846,67 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:123 684,23 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:700 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО"
ЄДРПОУ:37766028 Досьє YouControl
Контактна особа:Ірина Чай
Телефон:+380966429396
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
61129, Україна, Харківська область,місто Харків, ПРОСПЕКТ ТРАКТОРОБУДІВНИКІВ, будинок 109
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Код ДК 021:2015: 50110000-9: П ...
24 736 846,67 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з поточного ремонту автобусів

6587.54
людино-година
61000 Україна Харківська область м. Харків сервісна станція (сервісні станції) ТО Виконавця
по 31-12-2024
50113100-1
Послуги з ремонту автобусів


Послуги з технічного обслуговування автобусів

1546
людино-година
61000 Україна Харківська область м. Харків сервісна станція (сервісні станції) ТО Виконавця
по 31-12-2024
50113200-2
Послуги з технічного обслуговування автобусів


+-
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-04-2024, 18:01:37
Експортовано:05-04-2024, 18:01:37
Експортовано:05-04-2024, 18:01:37
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-04-2024, 18:01:37
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-04-2024, 18:01:37
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-04-2024, 18:01:37
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "КРІПКО"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, Харківський район, селище міського типу Пісочин, провулок Квартальний, будинок 6/13, квартира 58, 62418, Олександр Гайдабура
Остаточна пропозиція:
23 780 540,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 02-05-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-04-24, 14:15:33
24

1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПУНКТУ 2 РОЗДІЛУ ІІІ «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, замовником вимагалось забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства). Зокрема, відповідно до ПІДПУНКТУ 2.9. ПУНКТУ 2 РОЗДІЛУ ІІІ «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку, на відповідний строк. На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати довідку, видану банком-гарантом, підписану представником банку-гаранту, що підтверджує розміщення повного грошового покриття, а також містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. На виконання умов ПІДПУНКТУ 2.9. ПУНКТУ 2 РОЗДІЛУ ІІІ «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ учасником ТОВ «КРІПКО» в складі своєї тендерної пропозиції надано Довідку АТ «КОМІНБАНК» від 12.04.2024 № 109-2395, яку завантажено у файлі «Довідка покриття.pdf» (далі – Довідка 1). Під час аналізу інформації вбачається невідповідність в Довідці 1 щодо адресата та предмету закупівлі. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом учаснику ТОВ «КРІПКО» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: Довідки 1 щодо адресата та предмету закупівлі. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1) 1.1 ПУНКТУ 1, ПІДПУНКТУ 5.2 ПУНКТУ 5 РОЗДІЛУ ІІІ «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Відповідно до вимог пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1.1. Довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі, яка має бути обов’язково складена та заповнена за табличною формою 1. 1.1.1. Для підтвердження наявності матеріально-технічної бази, вказаної учасником у формі 1: 1.1.1.1. На підтвердження права власності учасник надає документи, що підтверджують таке право (свідоцтво (свідоцтва) про право власності на нерухоме майно та/або витяг (витяги) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності та/або договір (договора) купівлі-продажу та/або інший документ, яким підтверджено право власності). 1.1.1.2. У разі, якщо учасник не є власником, учасник надає оригінал(оригінали) чи копію(копії) договору (договорів) оренди/суборенди (поданий (подані) договір (договори) оренди/суборенди повинен (повинні) бути чинним (чинними) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій), та оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) приймання-передачі приміщення в користування тощо. На виконання умов підпункту 1) 1.1 пункту 1, підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, підпункту 1.1 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації учасником ТОВ «КРІПКО» в складі своєї тендерної пропозиції надано: – «Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі матеріально-технічної бази від 12.04.2024 від 1204-30», яку завантажено у файлі «Довідка про мат-тех базу.pdf» (далі – Довідка 2); – «Договір оренди приміщень та обладнання № 0101/24 від 01.01.2024», який завантажено у файлі «Договір оренди приміщення та обладнання.pdf» (далі – Договір 1). Під час аналізу інформації встановлено, що невід’ємними частинами Договору 1 є додатки 1-6. Додатки 5-6 до Договору 1 в складі тендерної пропозиції ТОВ «КРІПКО» відсутні. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом учаснику ТОВ «КРІПКО» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: надати Додатки 5-6 до Договору 1. 3) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1) 1.1 ПУНКТУ 1, ПІДПУНКТУ 5.2 ПУНКТУ 5 РОЗДІЛУ ІІІ «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Відповідно до вимог пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1.2. Довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі, яка має бути обов’язково складена та заповнена за табличною формою 2. 1.2.1. Для підтвердження наявності обладнання, вказаного учасником у формі 2,учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності або оренди, або залучення тощо: договору (договорів) купівлі- продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу, та/або договору про співпрацю, договору користування чи надання послуг тощо (вказаний (вказані) договір (договори) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу/про співпрацю/користування/надання послуг, у разі подання учасником, повинен (повинні) бути чинним (чинними) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій). На виконання умов підпункту 1) 1.1 пункту 1, підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, підпункту 1.2 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації учасником ТОВ «КРІПКО» в складі своєї тендерної пропозиції надано: – «Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази від 12.04.2024 від 1204-40», яку завантажено у файлі «Довідка про обладнання.pdf» (далі – Довідка 3); – «Договір оренди приміщень та обладнання № 0101/24 від 01.01.2024», який завантажено у файлі «Договір оренди приміщення та обладнання.pdf» (далі – Договір 1); – «Договір оренди обладнання № 0101-24 від 01.01.2024», який завантажено у файлі «Договір оренди обладнання.pdf» (далі – Договір 2). Під час аналізу інформації встановлено, що: – в № 59 Довідки 3 щодо перехідника 3 / 4 “х1 / 2” не зазначено інформацію стосовно кількості вказаного обладнання; – невід’ємними частинами Договору 1 є додатки 1-6. Додатки 5-6 до Договору 1 в складі тендерної пропозиції ТОВ «КРІПКО» відсутні; – невід’ємними частинами Договору 1 є додатки 1-2. Додаток 2 до Договору 2 в складі тендерної пропозиції ТОВ «КРІПКО» відсутній. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом учаснику ТОВ «КРІПКО» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: зазначити кількість обладнання в № 59 Довідки 3; надати Додатки 5-6 до Договору 1; надати Додаток 2 до Договору 2. 4) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1) 1.1 ПУНКТУ 1, ПІДПУНКТУ 5.2 ПУНКТУ 5 РОЗДІЛУ ІІІ «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Відповідно до вимог пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації 2 для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 2.1. Довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, яка має бути обов’язково складена та заповнена за табличною формою 3. 2.2. Для підтвердження інформації, наведеної у формі 3 щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або оригінал (оригінали) чи засвідчену (засвідчені) копію (копії) документа (документів)/копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин таких працівників з учасником. На виконання умов підпункту 1) 1.1 пункту 1, підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації учасником ТОВ «КРІПКО» в складі своєї тендерної пропозиції надано: – «Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 12.04.2024 від 1204-17», яку завантажено у файлі «Довідка про обладнання.pdf» (далі – Довідка 4); – накази (розпорядження) про прийняття на роботу, які завантажено у файлі «Накази на працівників.pdf». Під час аналізу інформації встановлено, що стосовно механіка Дудніка Валерія Володимировича (№ 10 у Довідці 4) відсутній оригінал чи копія розпорядчого документа про призначення на посаду зазначеного працівника учасника та/або оригінал чи засвідчену копію документа/копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин такого працівника з учасником. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом учаснику ТОВ «КРІПКО» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: надати оригінал чи копію розпорядчого документа про призначення на посаду працівника учасника – Дудніка Валерія Володимировича та/або оригінал чи засвідчену копію документа/копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин такого працівника з учасником. 5) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1) 1.1 ПУНКТУ 1, ПІДПУНКТУ 5.2 ПУНКТУ 5 РОЗДІЛУ ІІІ «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Відповідно до вимог пункту 3 розділу І додатку 1 до тендерної документації для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 3.1. Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка має бути обов’язково складена та заповнена за табличною формою 4. 3.2. Для підтвердження щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), вказаної учасником у формі 4: 3.1.1 Оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою 4 аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг, які можуть бути віднесені до предмету закупівлі, у тому числі щодо надання послуг з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів і супутнього обладнання. 3.1.2.Оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) виконання робіт (надання послуг),що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою 4. 3.1.3. Оригінал листа-відгуку від замовника за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою 4, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, імені прізвища і номеру телефону контактної особи замовника за вказаним договором. На виконання умов підпункту 1) 1.1 пункту 1, підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, пункту 3 розділу І додатку 1 до тендерної документації учасником ТОВ «КРІПКО» в складі своєї тендерної пропозиції надано «Договір № 0705/23 від 25.05.2023», який завантажено у файлі «Договір 0705_23 від 23.05.23.pdf» (далі – Договір 4). Під час аналізу інформації вбачається невідповідність в ціні Договору 4, а також специфікації (Додаток 1 до Договору 4). ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом учаснику ТОВ «КРІПКО» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: виправити невідповідність в ціні Договору 4 та специфікації (Додаток 1 до Договору 4).»

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-04-24, 14:15:33

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "КРІПКО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
23 780 540,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
ТОВ «КРІПКО» не планує залучати субпідрядників/співвиконавців до надання послуг з ремонту транспортних засобів: код ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113100-1: Послуги з ремонту автобусів; Послуги з технічного обслуговування автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113200-2: Послуги з технічного обслуговування автобусів).
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
3. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-04-2024, 18:02:08
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 05-04-2024, 18:01:34
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 05-04-2024, 18:01:34
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 05-04-2024, 18:01:34
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 05-04-2024, 18:01:34
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 05-04-2024, 18:01:34
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 05-04-2024, 18:01:34
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 05-04-2024, 18:01:34
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 05-04-2024, 18:01:34
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 05-04-2024, 18:01:34
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 05-04-2024, 18:01:34
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 05-04-2024, 18:01:34
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 05-04-2024, 18:01:34
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 05-04-2024, 18:01:34
2. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Код ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113100-1: Послуги з ремонту автобусів; Послуги з технічного обслуговування автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113200-2: Послуги з технічного обслуговування автобусів)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі оригіналу банківської гарантії в розмірі 5 (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю. При формуванні вимог до забезпечення виконання договору про закупівлю замовники застосовують положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, вимогам статей 560-569 Цивільного кодексу України, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю, а також містити: - назву документа; - номер, місце складання, дату видачі; - строк її дії; - назву предмета закупівлі (предмета договору); - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Комунальне підприємство «Салтівське трамвайне депо»; 61129, Україна, Харківська область, Харків, просп. Тракторобудівників, буд. 109; код згідно з ЄДРПОУ – 37766028; IBAN UA 273204780000026006924856273 в ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» м. Київ; - повне найменування переможця процедури закупівлі (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) переможця процедури закупівлі, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків); - найменування банку-гаранта та його адресу. Банківська гарантія повинна діяти з дати її видачі, але не пізніше дати укладення Договору та протягом всього строку дії Договору про закупівлю (додаток 3 до тендерної документації). У разі продовження строку дії Договору про закупівлю (додаток 3 до тендерної документації) дія Банківської гарантії повинна продовжуватись на відповідний строк. Дата закінчення дії Банківської гарантії має дорівнювати або перевищувати строк дії Договору. Строк сплати коштів за банківською гарантією: за банківською гарантією банк-гарант безвідклично зобов’язаний сплатити Замовнику (бенефіціару) суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі – вимога). Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог Замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню виконання Договору про закупівлю (додаток 3 до тендерної документації), наданому переможцем процедури закупівлі у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом переможця процедури закупівлі або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Банківська гарантія підписується уповноваженою(ими) особою(ами) банку-гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). До банківської гарантії надаються документи, що підтверджують повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Замовник повертає переможцю процедури закупівлі Забезпечення виконання Договору (Банківську гарантію): 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю. Під виконанням договору про закупівлю Сторони розуміють належне (без порушень) виконання Виконавцем умов Договору; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами); 4) згідно з умовами, зазначеними в Договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання таких обставин. 5) дострокового розірвання Договору про закупівлю Сторонами, за умови відсутності на дату розірвання Договору про закупівлю порушення зобов’язань за Договором про закупівлю з вини Виконавця. Забезпечення виконання Договору про закупівлю (Банківська гарантія) не повертається переможцю процедури закупівлі у разі: 1) невиконання або неналежного виконання Виконавцем своїх зобов’язань за Договором про закупівлю в частині обсягів, строків та якості надання послуг, передбаченими Договором про закупівлю. 2) невиконання або неналежного виконання Виконавцем гарантійних зобов’язань та/або антикорупційних застережень та/або санкційних застережень Договору про закупівлю. 3) дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю у випадку, якщо Виконавець не виконує чи неналежним чином виконує свої зобов’язання за Договором про закупівлю в частині обсягів, строків та якості надання послуг, передбаченими Договором про закупівлю; 4) дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю у випадку порушення Виконавцем гарантійних зобов’язань та/або недотримання антикорупційних та/або санкційних застережень Договору про закупівлю; 5) дострокового розірвання Виконавцем Договору про закупівлю; 6) у випадках, передбачених умовами Договору про закупівлю. Право щодо неповернення переможцю процедури закупівлі Забезпечення виконання Договору про закупівлю (Банківської гарантії), виникає у Замовника в момент настання будь-якого з вищезазначених випадків. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету/на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, у випадку одноразового порушення Виконавцем. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються Виконавцю, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі Замовником не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок Замовника. Сплата банком-гарантом суми банківської гарантії як Забезпечення виконання Договору не звільняє переможця процедури закупівлі від сплати штрафних санкцій (відповідальності), зазначених у Договорі про закупівлю.
Статус: Активна
Дата створення: 05-04-2024, 18:01:34
3. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Код ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113100-1: Послуги з ремонту автобусів; Послуги з технічного обслуговування автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113200-2: Послуги з технічного обслуговування автобусів)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства). Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами)), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього розділу тендерної документації, сплатити до відповідного бюджету кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації). У випадку, якщо підписантом не є кеpiвник банку (диpектop/ гoлoва пpaвлiння банку тoщo), то повноваження особи, яка підписала гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банку (доручення, тощо). Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію Національного банку України. На пітвердження зазначеної вимоги учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: скановану копію ліцензії банку-гараната, або рішення органу ліцензування про видачу ліцензії/й банку-гараната, або витяг з державного реєстру банків, або довідку, видану банком-гаранатом, складену в довільній формі, з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банку по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі електронної гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 700 000,00 грн. (сімсот тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 91 дня із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (із змінами) (далі – наказ № 2628) затверджено, зокрема, форму забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма); вимоги до забезпечення тендерної пропозиції (далі – Вимоги). Реквізити гарантії, визначені у формі (пункт 1 форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом № 2628), є обов’язковими для складання гарантії (пункт 3 Вимог). Гарантія (забезпечення тендерної пропозиції) складається за формою (додаток 5 до тендерної документації). Гарантія має містити обов'язкові реквізити. Згідно з пунктом 4 Вимог у реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи: Комунальне підприємство «Салтівське трамвайне депо» - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 37766028; категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання; - адреса місцезнаходження: 61129, Україна, Харківська область, Харків, просп. Тракторобудівників, буд. 109; Банківські реквізити бенефіціара: IBAN UA 273204780000026006924856273 в ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» м. Київ; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, перелічених нижче не настане: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація: протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05 квітня 2024 року № 05/04/02/24; - назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі:код ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113100-1: Послуги з ремонту автобусів; Послуги з технічного обслуговування автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113200-2: Послуги з технічного обслуговування автобусів); 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: - назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; - ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми забезпечення тендерної пропозиції, затвердженої наказом № 2628); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку, на відповідний строк.
Статус: Активна
Дата створення: 05-04-2024, 18:01:34
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ