Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 44 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 440,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління адміністративними будинками Державного управління справами |
ЄДРПОУ: | 21714657 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олег Смиковський |
Телефон: | +380442557718 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01220, Україна, Київська область,Київ, вул.Банкова 11 |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "УКРПОЖБЕЗПЕКА-СЕРВІС" в інформації та документах Учасника виявлено наступні невідповідності умовам тендерної документації: 1. У довідці № 05/04/24-1 від 05.04.2024, що містить інформацію про Учасника не вказано інформацію про податковий статус Учасника та підписанта тендерної пропозиції. Пунктом 3.1 тендерної документації передбачено, що учасник надає довідку, складену у довільній формі, з інформацією про Учасника, із зазначенням: повної назви Учасника, ідентифікаційного коду юридичної особи (реєстраційний номер облікової картки платника податків – для учасника який є фізичною особою або фізичною особою-підприємцем), податкового статусу, місцезнаходження, телефон, e-mail, інформації про керівника (посада, прізвище, ім’я, по-батькові) та інформації про підписанта тендерної пропозиції (посада, прізвище, ім’я, по-батькові). Учасник має надати оновлену довідку із зазначенням повної інформації відповідно до умов тендерної документації. 2. У довідці Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 05/04/2 від 05.04.2024 відсутня інформація про стаж роботи кожного зазначеного працівника. Крім того, посади працівників Дуванова Р.А., Григорчика М.М., Савчука О.М. не відповідають жодній посаді у наданому штатному розпису ТОВ "УКРПОЖБЕЗПЕКА-СЕРВІС". Пунктом 1 таблиці 1.1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник надає довідку у довільній формі за підписом посадової особи учасника, завірену печаткою (за наявності), яка містить інформацію про наявність в учасника кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід і будуть долучені до надання послуг, що є предметом закупівлі (зазначити посаду, ПІБ, стаж роботи). Для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації учасник повинен надати витяг з штатного розпису або копії цивільно-правових договорів. Учасник має надати оновлену довідку про наявність в учасника кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням стажу роботи кожного працівника, а також усунути невідповідності інформації щодо посад вказаних працівників. 3. Щодо підтвердження інформації про аналогічні договори: - в Листі-відгуці №2024-02/02-1 від 02.02.2024 наданим ОСББ «ХОФФМАННХАУЗ», відсутня інформація про номер, дату і належне виконання аналогічного договору; - не надано Лист-відгук щодо виконання аналогічного договору №01/04/2021-1С від 01.04.2021 (замовником якого є ТОВ «КОМЛЮКС СЕРВІС»), який зазначений Учасником в довідці про аналогічні договори №05/04-04 від 05.04.2024. Згідно з пунктом 2 таблиці 1.1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації зазначеної у довідці про досвід виконання аналогічного договору учасник повинен надати Лист-відгук, виданий суб’єктом господарювання, з яким було укладено договір, із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформацію про належне виконання договору. Учасник має надати Лист-відгук, виданий суб’єктом господарювання, з яким було укладено договір, щодо виконання аналогічного договору? із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформацію про належне виконання договору. 4. Учасник надав Витяг з реєстру платників податку на додану вартість не завірений органом, що його видав, який відповідно не вважається оригіналом. Згідно з пунктом 3.1. тендерної документації Учасник має надати копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, або копію витягу з реєстру платників ПДВ, або копію свідоцтва про сплату єдиного податку, або копію витягу з реєстру платників єдиного податку. Усі документи, які подає учасник у складі пропозиції, повинні бути завантажені у вигляді електронних документів або у вигляді документів, сканованих з оригіналів та/або їх завірених копій. Учасник має надати копію оригіналу витягу з реєстру платників податку на додану вартість, що завірений органом, який його видав. 5. У складі тендерної пропозиції Учасник не надав довідку про те, що в Учасника процедури закупівлі відсутні не виконані зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, або підтвердження інформації про те, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Згідно з пунктом 3.5 тендерної документації Учасник надає довідку у довільній формі про те, що в Учасника процедури закупівлі відсутні не виконані зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) надає документальне підтвердження інформації про те, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків (копії квитанції з установи банку про сплату заборгованості або гарантійний лист на фірмовому бланку учасника підписаний посадовою особою учасника та скріплений печаткою (за наявності) про те, що він зобов’язується сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані замовнику збитки. Учаснику необхідно надати довідку щодо перебування Учасника процедури закупівлі в обставинах, зазначених у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей 6. Не надано довідку про те, що Учасник погоджується з умовами, викладеними у додатку 2 до тендерної документації та у нього є можливість вчасного та якісного надання послуг на умовах, викладених в тендерній документації. Згідно з пунктом 3.6. тендерної документації Учасник надає довідку у довільній формі про те, що погоджується з умовами, викладеними у додатку 2 до тендерної документації та у нього є можливість вчасного та якісного надання послуг на умовах, викладених в тендерній документації, шляхом підтвердження підписом посадової особи учасника, а також з відбитком печатки (у разі її використання). Учаснику необхідно надати довідку у довільній формі про те, що Учасник погоджується з умовами, викладеними у додатку 2 до тендерної документації та у нього є можливість вчасного та якісного надання послуг на умовах, викладених в тендерній документації. 7. В складі тендерної пропозиції Учасник не надав довідку щодо залучення субпідрядників/співвиконавців. Згідно з пунктом 3.7 тендерної документації, якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, він в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією (повне найменування, ідентифікаційний код юридичної особи або реєстраційний номер облікової картки платника податків та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця. У разі незалучення до надання послуг субпідрядника/співвиконавця Учасник надає в складі тендерної пропозиції довідку довільної форми. Учаснику необхідно надати довідку щодо залучення субпідрядників/співвиконавців. 8. Не надано гарантійний лист, що Учасник не підпадає під дії обмежень та заборон зазначених в пункті 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Згідно підпункту 3 пункту 5.2 тендерної документації Учасники при подачі тендерної пропозиції повинні врахувати, що відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. У випадку невідповідності учасника зазначеному нормативно-правовому акту його тендерна пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей. У разі, коли Учасник не підпадає під дії зазначених обмежень та заборон, в такому випадку він надає гарантійний лист, складений в довільній формі, про те, що учасник не підпадає під дії обмежень та заборон, визначених в пункті 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. У разі якщо Учасник є: громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, що проживає на території України на законних підставах; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, що проживає на території України на законних підставах, то такий Учасник у складі тендерної пропозиції надає копії документів, що підтверджують його проживання на території України на законних підставах. У разі якщо Учасник є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, активи якої в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі – АРМА), то такий Учасник у складі тендерної пропозиції надає копії документів, передбачені законодавством України, що підтверджують передачу таких активів АРМА. Учаснику необхідно надати документи, передбачені умовами тендерної документації. Просимо усунути виявлені невідповідності.
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МАКСІС ІНЖИНІРИНГ" в інформації та документах Учасника виявлено наступні невідповідності умовам тендерної документації: 1. У довідці Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 0804-03 від 08.04.2024 відсутня інформація про стаж роботи кожного зазначеного працівника. Пунктом 1 таблиці 1.1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник надає довідку у довільній формі за підписом посадової особи учасника, завірену печаткою (за наявності), яка містить інформацію про наявність в учасника кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід і будуть долучені до надання послуг, що є предметом закупівлі (зазначити посаду, ПІБ, стаж роботи). Учасник має надати оновлену довідку про наявність у нього кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід і будуть долучені до надання послуг із зазначенням вказаної в тендерній документації інформації. 2. У листі-згоді з умовами проекту договору № 0804-08 від 08.04.2024 невірно вказано назву предмета закупівлі. Відповідно до пункту 1.4.1 тендерної документації назвою предмета закупівлі є послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації «Фотон-А» за кодом ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів». Згідно з пунктом 3.1 тендерної документації Учасник має надати лист-згоду з умовами проекту договору згідно із додатком 5 до тендерної документації за підписом посадової особи учасника, завірена печаткою (за наявності). Учаснику необхідно надати документи відповідно до умов тендерної документації, які відповідатимуть предмету цієї закупівлі. 3. Учасник надав Витяг з реєстру платників податку на додану вартість не завірений органом, що його видав, який відповідно не вважається оригіналом. Згідно з пунктом 3.1. тендерної документації Учасник має надати копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, або копію витягу з реєстру платників ПДВ, або копію свідоцтва про сплату єдиного податку, або копію витягу з реєстру платників єдиного податку. Усі документи, які подає учасник у складі пропозиції, повинні бути завантажені у вигляді електронних документів або у вигляді документів, сканованих з оригіналів та/або їх завірених копій. Учасник має надати копію оригіналу витягу з реєстру платників податку на додану вартість, що завірений органом, який його видав. 4. У довідці № 0804-09 від 08.04.2024 Учасник невірно вказав назву предмета закупівлі. Відповідно до пункту 1.4.1 тендерної документації назвою предмета закупівлі є послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації «Фотон-А» за кодом ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів». Відповідно до пункту 3.5 тендерної документації Учасник надає довідку у довільній формі про те, що в Учасника процедури закупівлі відсутні не виконані зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) надає документальне підтвердження інформації про те, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків (копії квитанції з установи банку про сплату заборгованості або гарантійний лист на фірмовому бланку учасника підписаний посадовою особою учасника та скріплений печаткою (за наявності) про те, що він зобов’язується сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані замовнику збитки). Учаснику необхідно надати оновлену довідку, яка відповідатиме предмету цієї закупівлі. Просимо усунути виявлені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.