Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 495 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 475,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради |
| ЄДРПОУ: | 40475812 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лариса Лінкевич |
| Телефон: | +380635841615 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 11571, Україна, Житомирська область,Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Древлянська, 12 |
1 |
ПРОТОКОЛ 10.04.2024р. м.Коростень____ Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НБП" у відкритих торгах з особливостями на закупівлю «Послуг з поточного ремонту зовнішньої тепломережі КНП Коростенська ЦРЛ, що знаходиться за адресою: Житомирська обл., м.Коростень, вул.Жмаченка, 46 (код ДК 021:2015 – 50720000-8 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», № UA-2024-04-01-005112-a згідно з Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НБП" невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю «Послуг з поточного ремонту зовнішньої тепломережі КНП Коростенська ЦРЛ, що знаходиться за адресою: Житомирська обл., м.Коростень, вул.Жмаченка, 46 (код ДК 021:2015 – 50720000-8 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», № UA-2024-04-01-005112-a та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: «10» квітня 2024 року мав відбутися аукціон щодо процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «Послуг з поточного ремонту зовнішньої тепломережі КНП Коростенська ЦРЛ, що знаходиться за адресою: Житомирська обл., м.Коростень, вул.Жмаченка, 46 (код ДК 021:2015 – 50720000-8 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)» відповідно до коду Національного класифікатору ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (UA-2024-04-01-005112-a). За результатами була подана одна тендерна пропозиція. Економічно вигідною тендерною пропозицією визнана остаточна пропозиція учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НБП". Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НБП" у процедурі закупівлі № UA-2024-04-01-005112-a виявлено наступні невідповідності: 1. Згідно п.6 р.II Тендерної документації Учасник у складі пропозиції надає сертифікат на систему управління охороною здоров’я та забезпечення безпечності праці про відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» сертифікат, має бути виданий учаснику процедури закупівлі. Підтвердженням застосування заходів із захитсту довкілля є надання учасником сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління Вимоги та настанови щодо застосування» сертифікат, має бути виданий учаснику процедури закупівлі. Сертифікати мають бути видані учаснику, а у вас сертифікати видані субпідряднику, що суперечить Тендерній документації. 2. Згідно п.3 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів, а саме: «3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного) (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Примітка: Аналогічним вважається договір відповідно до предмету закупівлі за видами робіт, які зазначені у Додатку 1 тендерної документації. 3.1.2. копію/ї договору (договорів), зазначеного в довідці в повному обсязі. 3.1.3. копію/ї документа/ів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 3.1.4. відгук про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника та печаткою) (сканований оригінал).». Вами надані договора схожі за своєю роботою, але не відповідають аналогічним. Під аналогічним договором «аналогічного договору» предмету закупівлі у даному випадку мається на увазі предмет закупівлі за показником Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 (далі – ЄЗС). Тому просимо надати відповідний договір і довідку згідно пункту 3 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації. 3. Згідно п.6 таблиці 3 додатку 2 до тендерної документації Учасник надає Ліцензію на провадження господарської діяльності відповідно до предмету закупівлі (у разі необхідності отримання такої ліцензії згідно із нормами чинного законодавства). У разі, якщо відсутня необхідність в отриманні ліцензії, згідно із нормами чинного законодавства, Учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації. Вами надана ліцензія ТОВ «Арм-Електро», як субпідрядника, а потрібно надати ліцензію ПП «НБП». 4. Згідно п.8 таблиці 3 додатку 2 до тендерної документації Учасник надає Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції». Вимоги та настанови щодо застосування» сертифікат, має бути виданий учаснику процедури закупівлі. Дійсний на дату розкриття. Сертифікат має бути виданий учаснику, а у вас сертифікат виданий субпідряднику, що суперечить Тендерній документації. 5. Згідно пп.13.1. п.14 таблиці 3 додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати Проєкт договору наведений у Додатку №3 тендерної документації, подається підписаний уповноваженою особою учасника та завірений печаткою (печаткою завіряється за бажанням учасника та у випадку її наявності) (сканований оригінал). Вами надано договір, який не підписаний уповноваженою особою учасника та не завірений печаткою (печаткою завіряється за бажанням учасника та у випадку її наявності) повинен бути - сканований оригінал. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НБП" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НБП" невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю «Послуг з поточного ремонту зовнішньої тепломережі КНП Коростенська ЦРЛ, що знаходиться за адресою: Житомирська обл., м.Коростень, вул.Жмаченка, 46 (код ДК 021:2015 – 50720000-8 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)» відповідно до коду Національного класифікатору ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (UA-2024-04-01-005112-a). 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НБП" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.