Період оскарження умов закупівлі - по 03-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 255 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 275,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
ЄДРПОУ: | 37485490 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Самойленко Євгенія Юріівна |
Телефон: | 380442423706 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03087, Україна, Київська область,Київ, вулиця Пітерська будинок 12 |
4 |
І. Перелік виявлених невідповідностей: У складі Пропозиції Учасника міститься скан-копії листів-відгуків, без зазначення вартості (суми) договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п. 3 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно виконання аналогічних договорів (договору). Відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, про виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування наданих послуг відповідно до договору за предметом закупівлі та інформацію про суму (вартість) договору, назву договору, суму, номер, строк протягом якого виконувався договір, найменування наданих послуг відповідно до договору, та інформацію щодо своєчасності та якості надання послуг. ІІ. Перелік виявлених невідповідностей: У складі Пропозиції Учасника міститься скан-копії довідки про виконання аналогічних договорів та скан-копії аналогічних договорів, які не відповідають аналогічним послугам (аварійний ремонт пральних машин). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п. 3 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку, складену у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів* (або договору) за предметом закупівлі із зазначенням найменування замовників, відомості про найменування надаваних послуг, суми, реквізитів договору, реквізитів листів-відгуків щодо наданих договорів (або договору), засоби зв’язку із замовниками всіх аналогічних договорів, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів; Інформацію, зазначену в довідці підтвердити скан копіями оригіналів договорів, документами що свідчать про виконання послуг (акти звірки із Замовниками, акти виконаних робіт, інші документи підписані з обох сторін, які свідчать про виконання договору). Документи що надаються на підтвердження інформації зазначеній у довідці повинні бути оформлені у відповідності до закону про бухгалтерський облік. *Аналогічними є договори, які відповідають аналогічним послугам (аварійний ремонт пральних машин). Просимо виправити невідповідності шляхом надання оновленої інформації та/або підтверджуючих документів в строки визначені чинним законодавством.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.