Період оскарження умов закупівлі - по 19-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 960 000,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 4 800,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМСЕРВІС" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 37937252 Досьє YouControl |
Сайт: | http://komservice.at.ua/ |
Контактна особа: | Євген Вознюк |
Телефон: | +380677158243 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 84200, Україна, Донецька область,м. Дружківка, вул. КОЗАЦЬКА, буд. 73 |
2 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
У складі своєї пропозиції ТОВ «УСЛ» (надалі – Учасник) надано файл «Працівники.pdf» в якому міститься довідка вих. № 3 від 19.04.2024 р. Однак, у цій довідці відсутня інформація про знання та досвід вказаних в ній працівників. Також в складі пропозиції Учасника відсутнє документальне підтвердження відомостей, що вказано у довідці, а саме відсутня копія цивільно-правової угоди укладеного Учасником з Халецьким Денисом Володимировичем (електромеханіка з ліфтів щодо якого у таблиці вищевказаної довідки Учасником зазначено: «Форма трудових відносин» - «цивільно-правовий договір»). Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», - Учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації (перелік), які мають необхідні знання та досвід, з обов’язковим вказанням інформації про наявність таких працівників, а саме: - працівника відповідального за організацію робіт з технічного обслуговування і ремонту ліфтів та працівника, який буде виконувати обов’язки вищевказаного працівника на час його відпустки, непрацездатності, відсутності тощо (повинно бути не менше двох працівників); - працівників, які є членами комісії з перевірки знань з питань охорони праці (повинно бути не менше трьох працівників); - інженера з охорони праці або працівника на якого покладено функції служби охорони праці в порядку сумісництва або стороннього спеціаліста залученого на договірних засадах для виконання функцій служби охорони праці який має відповідну підготовку; - електромеханіків з ліфтів, які будуть виконувати технічне обслуговування лівтів (повинно бути не менше двох працівників); - електромеханіків з ліфітів, що будуть залучені до роботи у цілодобовій аварійній службі (повинно бути не менще трьох працівників). Для документального підтвердження відомостей вказаних у довідці Учасник повинен в складі своєї тендерної пропозиції надати наступні документи: - копії трудових книжок (заповнені сторінки) або копії наказів про призначення на посаду, або наказ (накази) про сумісництво (за наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю, або інші документи, передбачені законодавством України, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці. Просимо надати уточнену довідку або довідку в новій редакції, яка буде містити інформацію про знання (освіту, освітньо-кваліфікаційний рівень тощо) та досвід (стаж роботи) всіх вказаних в ній працівників, а також цивільно-правовий договір укладений з Халецьким Д.В., який буде підтверджувати наявність правовідносин Учасника з останнім. В складі пропозиції Учасником надано файл «Довідка досв.pdf» де міститься довідка за вих. № 4 від 19.04.2024 р. в якій надано інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору № б/н від 01.06.2023 р. (надалі – Договір) за предметом «Технічне обслуговування ліфтів» укладеного з Об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку «Ювілейний-1» (в таблиці у стовбці «Відомості про виконання договору» Учасником заначено «виконано»). Також Учасником надано файл «Аналог Юв1 акти.pdf», в якому містяться копії актів надання послуг №№1-7 за червень-грудень 2023 р. та файл «Відгук.pdf», в якому міститься копія відгуку від контрагента по Договору де вказано, що Учасник «належно, своєчасно, якісно та у повному обсязі виконує роботи по технічному обслуговуванню ліфтів» (мова оригіналу). Однак, Учасником не надано документів, що підтверджують повне виконання Договору, зокрема не надано підписані сторонами Договору акти надання послуг за січень, лютий та березень 2024 року. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації (таблиця) на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів», - учасник повинен надати довідку в довільній формі якій зазначається інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у 2022-2023 р.р. (з обов’язковим зазначенням інформації про аналогічний договір, із зазначенням найменування контрагента, реквізитів контрагента дати договору, його суми, предмету договору, засобів зв’язку контрагента, номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). До зазначеної довідки надається документальне підтвердження відомостей зазначених в ній, а саме: - копія аналогічного договору, вказаного у вищезазначеній довідці та документи, що підтверджують виконання договору (акти приймання-передачі послуг тощо), які підтверджують повне виконання договору; - лист-відгук на фірмовому бланку, належно оформлений (повинен містити: вихідний номер та дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печатки (якщо печатка передбачена для даного підприємства), про позитивну співпрацю з учасником від Замовника на поставку товару, що є предметом закупівлі (відповідно договору який наведено в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору). Просимо надати документи, які підтверджують повне виконання вказаного у довідці договору станом на квітень 2024 р., а саме підписані сторонами Договору акти надання послуг за січень, лютий та березень 2024 року. В складі пропозиції Учасником надано файл «676. Декларація ТОВ УСЛ.PDF» де міститься Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці ТОВ «УСЛ» від 15.07.2020 р., яка зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці 20.07.2020 р. за № 676 (надалі – Декларація). У Декларації Учасником вказано наступну інформацію, - «Директор Іванов Вадим Павлович має посвідчення: - № 000-233-2019-23 – про проходження навчання і перевірки знань Законів і нормативно-правових актів з питань охорони праці, пожежної та електробезпеки, вибухонебезпечності виробництв і вибухозахисту, гігієни праці та виробничої санітарії, надання першої допомоги потерпілим, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила безпечної роботи з інструментом і пристосуваннями», НПАОП 0.00-1.61-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», НПАОП 0.00-1.02-08 «Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів», виданого ТОВ «НВК «Вектор» на підставі протоколу від 14.06.2019 №233-2019; - № 135-2019-12 – про проходження навчання та перевірки знань ПТЕ І ПБЕ електроустановок споживачів, група електробезпеки IV з допуском до роботи з напругою до 1000В, виданого ТОВ «НВК «Вектор» на підставі протоколу від 14.06.2019 №135-2019.» Також в складі пропозиції Учасником надано файл «Посвідчення Іванов В.П..pdf» де містяться копії: - посвідчення №S13042023Е/18 видане ТОВ «НВК «ВЕКТОР» про те, що Іванов Вадим Павлович пройшов навчання і перевірку знань законодавчих актів з: НПАОП 0.00-1.02-08, Загальний курс з ОП, підстава: протокол №S13042023; - посвідчення №: L13042023E/16 видане ТОВ «НВК «ВЕКТОР» директору ТОВ «УСЛ» Іванову Вадиму Павловичу про допуск до роботи в електроустановках напругою до та понад 1000 В, група з електробезпеки IV, дата видачі 13.04.2023, пр. № L13042023E. Таким чином, Учасником в складі пропозиції надано Декларацію з неоновленою інформацією про проведення навчання з питань охорони праці директора Іванова В.П., а саме номери посвідчень надані Учасником у тендерній документації не вказані у Декларації (фактично директором 13.04.2023 р. отримано нові посвідчення відомості про які не внесено до Декларації). Відповідно до п. 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 р., - у разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки. Відповідно до п. 3. «Інша інформація», Додатку 2 до тендерної документації, - учасником надається, зокрема, копія виданого Держпраці дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (ліфти) або копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з Постановою КМ № 357 від 24.03.2022 р. Просимо надати оновлену декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці ТОВ «УСЛ» зареєстровану в Територіальному органі Держпраці, в якій буде вказано оновлену інформацію щодо посвідчень директора Іванова Вадима Павловича наданих у складі тендерної пропозиції.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.