Період оскарження умов закупівлі - по 01-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 400 000,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 4 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 11 000,00 UAH |
Замовник: | ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
ЄДРПОУ: | 41884537 Досьє YouControl |
Сайт: | http://sm.enera.ua |
Контактна особа: | Лізогуб Олена Анатоліївна |
Телефон: | 380959114268 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40004, Україна, Сумська область,Суми, 40004, Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ РЕМІСНИЧА, будинок 35 |
1 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖІ.ЕН.СІСТЕМ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1.1. Пунктом 1 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів) за останній рік. 1.2. В складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, яка не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки предмет договору № 83 від 20.02.2024 не відповідає предмету закупівлі. 1.3. Для усунення зазначеної невідповідності учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довідку в довільній формі із зазначенням інформації про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2.1. Додатком 3 до тендерної документації передбачено, що учасник закупівлі в складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про можливість забирати обладнання в ремонт протягом одного робочого дня з дати одержання заявки від Замовника та здійснювати доставку відремонтованого обладнання Замовнику власними силами та за власний рахунок, у випадку, якщо учасник планує залучати стороннього перевізника для здійснення доставок обладнання, обов’язково зазначити інформацію про перевізника (повне найменування, код ЄДРПОУ) та надати копію діючого договору, укладеного з перевізником. 2.2. В складі тендерної пропозиції учасник не надав вищезазначений гарантійний лист. 2.3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, гарантійний лист.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.