Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 253 985,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 269,93 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 7 600,00 UAH |
Замовник: | Київмедспецтранс |
ЄДРПОУ: | 01993807 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гордієнко Максим Петрович |
Телефон: | +380442070403 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область,Київ, вул. Дегтярівська, 25 |
0 |
Уповноваженою особою було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ "Екопел Інжиніринг" (далі - Учасник) на відповідність умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, в результаті чого було встановлено наступне. 1. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження, зокрема, інших документів, передбачених відповідними розділами та додатками цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 2 Розділу 2 Додатку 4 до тендерної документації: «З метою дотримання вимог статей 44-46 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» учасниками – товариствами з обмеженою або додатковою відповідальністю в складі тендерної пропозиції додатково надається: звіт про фінансовий стан (форма № 1 Баланс) за останній звітний період з документом (чи реквізитом), що підтверджує його реєстрацію у центрі обробки електронних звітів Держстату України, – у випадку, якщо вартість правочину за результатами даної процедури закупівлі не перевищуватиме 50 відсотків вартості чистих активів товариства (Учасника) або відповідна згода вищого органу управління товариства (учасника) на вчинення правочину – у випадку, якщо вартість правочину за результатами даної процедури закупівлі перевищуватиме 50 відсотків вартості чистих активів товариства (учасника).» На виконання вимог тендерної документації Учасником в складі його тендерної пропозиції було надано, зокрема, Фінансову звітність малого підприємства в складі Балансу на 31 грудня 2023 року та Звіту про фінансові результати за 2023 рік. При цьому, відповідно до даних зазначених фінансових документів власний капітал Учасника (показник рядку 1495) становить (205,1) тисяч гривен. Таким чином, вартість правочину за результатами даної процедури закупівлі (224 970,00 грн) перевищуватиме 50 відсотків вартості чистих активів товариства (учасника). А у даному випадку тендерною документацією вимагається надання учасниками відповідної згоди вищого органу управління товариства (учасника) на вчинення правочину. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутня відповідна згода вищого органу управління товариства (учасника) на вчинення правочину. Отже, у наданих Учасником документах встановлено невідповідність вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому, відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для усунення встановленої невідповідності Учаснику необхідно відповідно до вимог пункту 2 Розділу 2 Додатку 4 до тендерної документації надати відповідну згоду вищого органу управління товариства (учасника) на вчинення правочину – у випадку, якщо вартість правочину за результатами даної процедури закупівлі перевищуватиме 50 відсотків вартості чистих активів товариства (учасника).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.