Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 73 530,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 367,65 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр" |
| ЄДРПОУ: | 32135675 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Борозенець Катерина Віталіївна |
| Телефон: | 380577253101 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
5 |
Вимога про усунення невідповідностей (надалі - Вимога): 1. Замовником у тендерній документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям у частині першій «Перелік документів, що мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності вимогам ст. 16 Закону», у розділі «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 3 до тендерної документації вимагалось надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У довідці вказується кваліфікаційний персонал (не менше однієї особи) для забезпечення надання повного обсягу послуги, який має: - копію посвідчення про проходження перевірки знань з правил технічної експлуатації електроустановок до та понад 1000В (ІІІ групи або більше допуску), (посвідчення повинне бути чинне на дату розкриття тендерної пропозиції та надана завірена копія цього посвідчення); - копію посвідчення про проходження навчання за НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», (посвідчення повинне бути чинне на дату розкриття тендерної пропозиції та надана завірена копія цього посвідчення); Також вимагалось надати копію документу на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником (наприклад: наказ про призначення/ трудовий договір**/цивільно-правовий договір**/договір про надання послуг**/інший документ)». Учасником, на виконання вимог тендерної документації, надано: - «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в якій заначено, що Калініченко Валерій Миколайович займає посаду - інженера відділу технічного обслуговування, проте у трудовій книжці зазначена посада – керівник проектів відділу технічного обслуговування. Для усунення зазначеної невідповідності необхідно у строк, визначений Особливостями, надати належним чином засвідчену копію документу стосовно Калініченко Валерія Миколайовича, що підтверджує займану посаду у відповідності до наданої довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід/або виправлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням посади Калініченко Валерія Миколайовича у відповідності до наданої копії трудової книжки. 2. Замовником у тендерній документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям визначеним у частині 2 Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів що мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» вимагалось надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників тощо); - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. Учасником, на виконання вимог тендерної документації, надано: - копію Наказу № 272-К від 30 липня 2012 року про призначення Кузьменко Євгена Олександровича на посаду Генерального директора; - копію Протоколу № 26 Загальних зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «М-ІНФО» від 30 липня 2012 року; - копію Статуту ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «М-ІНФО», затвердженого Загальними зборами Учасників ТОВ «М-ІНФО» Протоколом № 61 від 27 жовтня 2021 року. Після розгляду положень Статуту ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «М-ІНФО» (далі - Статут) встановлено: 1. Відповідно п.п. 22.4. ст. 22 «Виконавчий орган товариства»: «22.4. Генеральний директор не має права одноособового самостійного підпису фінансових документів, сума яких перевищує суму, що визначається у його трудовому контракті. Вищезазначені документи повинні бути скріплені підписами чи розпорядженням Голови Товариства. В разі підписання таких документів одноособово Генеральним директором вони будуть вважатися недійсними з моменту їх підписання. Генеральний директор має право самостійного підписання та оформлення господарських документів, угод та інших правочинів і документів, у відповідності та межах, визначених його трудовим контрактом. Генеральний директор також підписує та оформлює господарські документи, угоди ті інші правочини та документи, розпорядження на здійснення яких надано Головою Товариства. Всі погодження та розпорядження здійснюються в письмовому вигляді.». 2. Відповідно п.п. 22.10. ст. 22 «Виконавчий орган товариства»: «22.10. Голова Товариства узгоджує: - накази про призначення на посади працівників Товариства та покладання на них обов’язків, про їх переведення і звільнення, застосовує міри заохочення і накладання дисциплінарні стягнення; - фінансові документи, господарські угоди, інші правочини та документи, що зазначені в п.п. 22.4 Статті 22 даного Статуту.». Відповідно до абз. 2 п.п. 22.4 ст. 22 Статуту «Генеральний директор має право самостійного підписання та оформлення господарських документів, угод та інших правочинів і документів, у відповідності та межах, визначених його трудовим контрактом», проте Учасником не надано копію трудового контракту на Генерального директора де зазначені умови підписання документів. Відповідно до абз. 3 п.п. 22.4 ст. 22 Статуту «Генеральний директор також підписує та оформлює господарські документи, угоди ті інші правочини та документи, розпорядження на здійснення яких надано Головою Товариства», проте Учасником не надано розпорядження на здійснення зазначених дій. Для усунення невідповідностей, викладених вище, необхідно у строк, визначений Особливостями, надати належним чином завірені копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, а саме: - копію трудового контракту на Генерального директора (витяг з трудового контракту) з зазначенням повноважень; - розпорядження від Голови Товариства на підписання господарських документів Генеральним директором, щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
На вимогу замовника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям у частині першій «Перелік документів, що мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності вимогам ст. 16 Закону», розділі «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 3 до тендерної документації надати «Копію посвідчення про проходження навчання за НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», (посвідчення повинне бути чинне на дату розкриття тендерної пропозиції та надана завірена копія цього посвідчення)» Учасником не надано копію посвідчення про проходження навчання за НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» на жодного із своїх працівників зазначених у документі «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (Вих. № 29/03-8 від 29.03.2024 р.). Для усунення зазначеної невідповідності необхідно у строк, визначений Особливостями, надати належним чином засвідчену копію посвідчення про проходження навчання за НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», (посвідчення повинне бути чинне на дату розкриття тендерної пропозиції).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.