Період оскарження умов закупівлі - по 13-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-03-2024, 00:00
Закупівля проводиться згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 25 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 125,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ХМЕЛЬНИЦЬКА МИТНИЦЯ |
| ЄДРПОУ: | 43997560 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Куций Ігор |
| Телефон: | 0382720646 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 29010, Україна, Хмельницька область,м.Хельницький, вул.Пілотська,2 |
1 |
Згідно пункту 8 додатку 2 до тендерної документації Виконавець повинен володіти чинним сертифікатом акредитованого органу, що засвідчує, що у нього діє система управління якістю згідно вимог ДСТУ ISO 9001:2015 в частині заправки та відновлення картриджів; ремонту і технічного обслуговування фотокопіювального, друкуючого та/або периферійного обладнання. У складі тендерної пропозиції Учасник надав копію зазначеного сертифікату, чинного з 15.06.2022 по 14.06.2025. Згідно інформації, яка зазначена у вказаному сертифікаті контроль відповідності сертифікованої системи управління якістю вимогам зазначеного стандарту здійснюється шляхом проведення наглядового аудиту один раз на рік. Для підтвердження відповідності сертифікованої системи управління якістю Учасника вимогам стандарту ДСТУ ISO 9000:2015 прошу долучити до тендерної пропозиції звіт наглядового аудиту відповідності сертифікованої системи управління якістю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.