Період оскарження умов закупівлі - по 13-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 619 911,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 26 199,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 78 597,33 UAH |
| Замовник: | Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37393777 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Овчаренко Жанна Євгенівна |
| Телефон: | +380444251502 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04071, Україна, Київська область,Київ, вул. Введенська 35 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей : 1. Відповідно до вимог п.2.2. Додатку №6 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження перевірки знань на всіх працівників вказаних в довідці повинен надати протоколи (витяги з протоколів) та посвідчення про перевірку знань: - загальний курс ОП; - правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07); - правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); - правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском (нпаоп 0.00-1.81-18); - пожежно-технічний мінімум (для працівників зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою); - правила експлуатації електрозахисних засобів НПАОП 40.1-1.07-01(ПЕЕЗ); - правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС); - правила улаштування електроустановок (ПУЕ); - електробезпека ІV група до 1000 в. Учасником надані витяги з протоколів не відповідають вимогам ТД. На усунення зазначеного порушення надати документи відповідно до вимог. 2. Відповідно до вимог п.2.4. Додатку №6 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції на всіх працівників, вказаних в довідці, надає особисті медичні книжки (форма 1-ОМК згідно наказу МОЗ України від 21.02.2013 №150). Учасником у складі тендерної пропозиції не надано на Кезля С.В. медичну книжку. На усунення зазначеного порушення надати документ. 3.Відповідно до п. 4 Додатку 6 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає Листи – згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Складається та підписується безпосередньо особою (особами) учасника, персональні дані якої(-их) містить тендерна пропозиція учасника. Учасником не надано Листи - згоди на працівників які будуть долучені до робіт відповідно Довідці вих..№ 12/03-22 Т від 12.03.2024 року та на уповноважених осіб які підписали банківську гарантію та надавали свої персональні данні в даній закупівлі. На виправлення зазначеного порушення необхідно надати Листи – згоди. 4. Відповідно до п. 1 Додатку 4 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати до Тендерної пропозиції додаток Розрахунку вартості надання послуг з урахуванням переліку послуг відповідно технічного завдання, переліку обладнання. Обов’язковий розрахунок вартості надання послуг за 1 місяць та за 10 місяців. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Калькуляцію та розрахунки вартості надання послуг з урахуванням переліку послуг відповідно до технічного завдання , але надана Калькуляція не містить переліку послуг відповідно до технічного завдання Додатку 4 ТД. На виправлення зазначеного порушення привести Калькуляцію у відповідність до вимог ТД.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.