Період оскарження умов закупівлі - по 09-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-03-2024, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (зі змінами), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Підстава - кошторис на 2024 рік. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено на підставі Службової записки начальника ЦОЗ ТС та ІТ ГУ ДСНС України у Київській області від 23.02.2024. Очікувана вартість предмету закупівлі встановлена на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 методом порівняння ринкових цін, зокрема, шляхом запитів цінових пропозицій надавачам конкретних послуг.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 347 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 735,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління ДСНС України у Київській області |
ЄДРПОУ: | 38537963 Досьє YouControl |
Сайт: | https://kv.dsns.gov.ua |
Контактна особа: | Марина Шуліка |
Телефон: | +380442936438 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04071, Україна, м. Київ,Київ, ВУЛИЦЯ МЕЖИГІРСЬКА, будинок 8 |
1 |
Шановний Учасник! 1) Додатком № 2 до Тендерної документації встановлено перелік документів, що підтверджують кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження. Учасником зазначену вимогу виконано частково. В складі тендерної пропозиції міститься ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ № 24/1103-02 від 11 березня 2024 р, а також три скановані копії договорів. Проте, в складі тендерної пропозиції відсутня інформація (акт наданих послуг) що підтверджує надання послуг за договором № 110721/1 від 11.06.2021 та відсутні листи-відгуки від організацій щодо якості виконання договорів № 91/141 від 08.09.2023, № 01/10-1 від 01.11.2023. Просимо усунути зазначені невідповідності в інформації шляхом виконання всіх вимог, встановлених Додатком № 2 до Тендерної документації, у визначений Законом термін. 2). Додатком №4 до Тендерної документації встановлено вимогу надати Гарантійний лист у довільній формі із зазначенням переліку периферійного обладнання, послуг та регламенту робіт. Учасником вимогу виконано не у визначеній Замовником формі, а саме: оформлено у формі довідки. Просимо усунути зазначені невідповідності в інформації шляхом виконання вимоги, встановленої Додатком № 4 до Тендерної документації, у визначений Законом термін. 3). Пунктом 8 розділу 3 Тендерної документації встановлено вимогу щодо надання інформації про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг). Інформація про залучення/незалучення субпідрядника/співвиконавця відсутня в складі тендерної пропозиції Учасника. Просимо усунути зазначені невідповідності в інформації шляхом виконання вимог, встановлених Пунктом 8 розділу 3 Тендерної документації у визначений Законом термін.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.