Період оскарження умов закупівлі - по 04-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-03-2024, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 954 294,40 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 9 771,47 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ukrposhta.ua |
Контактна особа: | Моргун Олександра Леонідівна |
Телефон: | 380503217169 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
5 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ ""А.С.Г.-ГРУП" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, в якій встановлено не відповідність в частині зазначення предмету договору, а саме: в довідці зазначено предмет договору - Сервісне обслуговування дизельного генератору, в той час як у Акті наданих послуг та Листі-відгуку зазначено що надавалися Послуги з технічного обслуговування дизельних генераторів. Також наданий Лист-відгук від ПрАТ «АК «Київводоканал» не містить опису послуг. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 1.1. та п.1.2. розділу «VII. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: оновлену довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного(них)** за предметом закупівлі договору(ів) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; кількості дизельних генераторів, по яких здійснено обслуговування та/або ремонт; контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір) та Позитивний(і) лист(и)-відгук(и) від кожного контрагента(ів), зазначеного(их) у довідці у довільній формі, зміст якого(их) підтверджує надання послуг по обслуговуванню та/або ремонту дизельних генераторів згідно інформації, наданої у довідці, із зазначенням: номеру та дати укладення такого договору; опису послуг. **Під аналогічним за предметом закупівлі договором(ами) слід розуміти виконаний(ні)/частково виконаний(ні) договір(и), за умовами якого(их) здійснено обслуговування та/або ремонту дизельних генераторів загальною кількістю не менше 5 (п’яти) одиниць. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.